Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nok ikke kjørt så alt for masse nei... men har fått fiksa desto mere... :wink: og mere skal fikses iløpet av vinteren.... Ser fram mot en god sommer med MYE Bmw kjøring....

• Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det stemmer som Kjell Rune skrive, men den kan være 2 år gammel... husker ikke når jeg kjøpte den.... Men jeg kjøpte iallefall min ny hos GS Bildeler så jeg regner nesten med at de skaffer den enda...

Skrevet

Nei du det aner jeg ikke... har du planer om å bruke E24 front på E28??? da ville jeg heller kjøpt en M-front til E28 gitt....

Skrevet

Et dårlig bilde av hvordan det ble med Xenon montert:

xenon.jpg

Litt ombygging av midtkonsoll samt ny spiller.

nymidkonsoll.jpg

nymidtkonsol.jpg

Ny bensinpumpe og filter som skal på plass:

bensinpumpe.jpg

Ei vifte som skal klemmes inn:

svifte.jpg

M-pedaler og matter:

mpedal.jpg

....og skulderputer...

mpute.jpg

Og et bilde av hvordan det ble med ny radiator:

nyradiator.jpg

1. Desember flytter jeg inn i nytt lokale så da vil det nok skje mer frammover....

Skrevet

Det var faktisk ganske enkelt og montere... tok vel en halvtimes tid vil jeg tru.. Jeg kan ta bilder av hvordan det ble gjort etter 1. Desember.... :wink:

Skrevet
Det var faktisk ganske enkelt og montere... tok vel en halvtimes tid vil jeg tru.. Jeg kan ta bilder av hvordan det ble gjort etter 1. Desember.... :wink:

Bra ! :)

Skrevet
OT:

David, du som har en sort e28 som av og til står parkert ved select'n i Knarvik?

eeh, ja.. stemmer d! 545i.

Sett den et par ganger, ser svært fin ut! Go'lyd er det også. 545? 3,5l turbo fra 745 da?

Til trådstarter: Beklager OT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...