x25Touring Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Lurte litt på om det var noen som satt inne med noen bilder av en E36 med samme "ADD ON" stylinga som er på min. Helst av en hel og pen bil, sånn at jeg kan få et bedre inntrykk av helheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Ingen som har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Eneste ACS som er på din må vel være hekken, og hvis den er "ADD ON" er det vel ACS wannabe. For meg bekjent er den hekken der helstøpt plast som orginal vare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Har front leppa også + liten vinge til kofferten, men den har den forige eieren tatt av. Står AC Schnitzer støpt i så jeg tror det er originalt AC Scnitzer. Har bilde av vingen men har ikke fått lagt det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Her er noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå