Espenlis Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Trailer, BMW Her er et par bilder: Dette spillet gleder jeg meg til!!! Og Battlefield 2 seff da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Gleder meg som faen til det spillet her, og har lovet meg selv skal ikke kjøre noe annet enn bmw i spillet. Men når kommer det ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Dette var kult... Det sto vel at det skulle komme ut i november 2005? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 får ikke opp et enneste bilde jeg, men blir sikkert bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 ikke jeg heller, men traileren funket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Kristian Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 dette blir sinnsykt bra har alle need for speed spillene... dette skal jeg også ha... gleder meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 http://www.eagames.com/official/nfs/mos ... nshots.jsp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 heftig!!! dette spillet må jeg ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Dårlig gjort å friste sånn såpass lang tid i forveien!! Rått spill, ja! Skal garantert ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 NICE!!! dette må jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Damn, så rått ut Makan til rå lyd de hadde klart å framstilt på den E-46'n Ikke verst til være bilspill Jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 Dette blir helt klart en ny klassiker fra EA Games. Håper på mange nye biler. En mer "folksom" by, og en cruisekontroll funksjon. Og en enda heftigere drift-del. Synes drifting delene i nfsu2 skuffet veldig. Også bykjøringen. Men dette er jo en start. Bildene ble det litt error med, men fungerer om du trykker på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå