shv Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Politiberta er best da.. True! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 bilfilmer er alltid kule når favoritt bil merkene er med i filmen. Fine damer...er det en BMW med i filmen sier du ? 7Serie E65 og 2 E46 M3cab mye villkjøring med bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Politiberta er best da.. True! Ja, hun er bra! Men jeg hadde ikke sagt "Nei takk!" om Gisele Bündchen hadde eglet seg innpå meg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Franske Taxi er jo knallbra. Vel, bortsett fra det dumme språket og de dårlige vitsene. De er jo like billige som tax free'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Bilene e fin men filmen e drit dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Filmen var ikke noe å rope hurra for akkurat, men den havner nok i samlingen sammen med de 3 franske TAXI-filmene når den blir endel billigere som kjøpefilm... Bilene og damene var bra, med et unntak i hver kategori, drosjen og drosjesjåføren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Filmen var ikke noe å rope hurra for akkurat, men den havner nok i samlingen sammen med de 3 franske TAXI-filmene når den blir endel billigere som kjøpefilm...Bilene og damene var bra, med et unntak i hver kategori, drosjen og drosjesjåføren! Den stiller jeg meg bak. Blir nok til at jeg kjøper denne også, for å ha den i samlingen sammen med de franske filmene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå