Sperre Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Bare lurte på hvor mange cm m-tech fangeren er lavere enn orginal fangeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Hmm..der sa du noe det lurer jeg også på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hadde vert knall om den bygde ned en tre fire cm, skal ganske sikkert kjøpe m-tech frontfanger,bakfanger og sideskjørt i sommer, effektanlegg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Hadde vert sjefs viss den gikk lenger ned ja, har jo min inne til lakkering nå, så det skal bli SINNSYKT rått å se den igjen - Og med ny M-tech fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Nå har ikke jeg målt forskjellen men med orginal M-Tech fangern kan jeg ikke se noe forskjell på 'høyden' i forhold til orginal fangeren min, Det kan jo hende det er litt forskjell men det må være minimalt. (festene til innerskjermen's nedre del kommer på samme plass) Hvor mye må du ut med for lakkeringen da Aguilera Fikk lakkert min for 1800... tror det var ganske billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Jeg må ut med 10 200,- men det er jo for halve bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Har også målt. Og de er like høye. wiii. Idag skal min M-tech fanger lakkeres opp IGJEN! og vingen min! jaaa. endelig ser jeg lyset i tunnelen for biltreffet til helga på ACR ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Har også målt. Og de er like høye. wiii. Idag skal min M-tech fanger lakkeres opp IGJEN! og vingen min! jaaa. endelig ser jeg lyset i tunnelen for biltreffet til helga på ACR ! Du har ikke vurdert å lakke tromlene dine bak i en annen farge, f.eks sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Har også målt. Og de er like høye. wiii. Idag skal min M-tech fanger lakkeres opp IGJEN! og vingen min! jaaa. endelig ser jeg lyset i tunnelen for biltreffet til helga på ACR ! Pen Bil!!! Du har ikke vurdert å lakke tromlene dine bak i en annen farge, f.eks sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Tror det er veldig liten forskjell på orginal og m3 fanger, var verfall det på min gamle bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Mener å ha lest at den bygger 2,5 - 3 cm mer enn original fanger jeg, men det skal ikke jeg si sikkert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Takker Antiloop jo, jeg har vurdert det. Men fant sølv litt mer smooth / clean i utseendet Nå er det slik at jeg har målt en original og en Mtech fanger og de bygger like mye ned. Er iaff snakk om 1mm eller 2. Men ikke snakk om at Mtech er 1cm eller mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Har også målt. Og de er like høye. wiii. Idag skal min M-tech fanger lakkeres opp IGJEN! og vingen min! jaaa. endelig ser jeg lyset i tunnelen for biltreffet til helga på ACR ! Jeg leverte bilen inn til lakkering på Tirsdags morgene og går kveld så det ut som at det ikke fantes lys i enden av min tunnel.... var i dag og snakket med han som skal lakere den og han er ferdig i kveld så jeg får den i morgen :D Ting som skal lakkeres... - Fronten - Nyren - Kanaler - Speil - Øyelokk ACR til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hvis man setter på en leppe under m-tech fangeren så blir det vel greit ? Noen som har full m-tech styling på bimmern sin ? Vil gjerne se hvordan den blir seende ut hvis jeg skal kjøpe fullt m-tech styling kit ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Er vel ikke akkurat vanskelig å finne en e36 med det? Så og si alle? hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå