Kimkim Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Noen som har erfaring med kompressor i e 36 ? Dyrt? ca hester? tåler motoren det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Du kan jo høre med www.esstuning.com for priser osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 hmm om motoren tåler det er vel ut fra hvilke modell av motorene du har ogsånn vil jeg tro, er vel folk som har kompressorer på e36 her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Motoren tåler det meste, du kan tappe ut allt oljen .. og den vil gå en stund. Du kan dra den til 6000rpm og holde den der den første halvtimen du kjører på vinterdager, og den vil tåle det, en stund. Du kan rivstarte hver gang du kjører i ett lyskryss, og bilen vil tåle det,, en stund.. Mitt poeng: Kompressor går fint det, men det er mange variabler som må tas med i beregningen før en kan bedømme hva som "går fint". Noen sliter ut ett sett sommerdekk på 10 år, og noen på 1 time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Jeg har det i min ihvertfall. Funker bra det. Dyrt er det jo. Er vel ca 40000,- for settet mener jeg å tro. Noe jeg ikke skal si 100% sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 er bilen nyere enn 96 må du påregne avgifter og eventuell økt forsikringspremie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 bilen er en 320 93 mod... ja hva slags avigifter er du det sleper når den er eldre en 96? hvor mye hester kan man regne med og få ut av mortoren når man setter på en sånn'a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 hvis bilen er eldre enn 10år, trenger du ikke ut med fler avgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 ja så det er lovelig og kjøre rundt med kompressor da? eller er det jeg som er litt på bærtur:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Men du må vel kanskje godkjenne det hos Statens veivesen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Det er ikke lovlig å "bare" putte oppi en kompressor. Alle slike endringer skal godkjennes av trafikkstasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 ja det er greit,men hva skal til og få sånt godkjent? forsikringa øker vel litt også men spør en gang til hvor mange hester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Hva med å sjekke den linken til ESS som ligger i tråden? der står det f.eks at 320i gikk fra 150 til 242 gamper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Hva med å sjekke den linken til ESS som ligger i tråden? der står det f.eks at 320i gikk fra 150 til 242 gamper. Det er jo helt rått da.. drar av veien ved første anledning etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 disse har og kompressor :http://www.enem.se/bilder/SatsM50frilagd.jpg litt mer moderat effektutak da men det var vel mulig å bygge videre med intercooler osv! koster 32000 svenske kroner! passer vist alle m50/m52 5 og 3 serie! Schmiedmann har og flere sett! http://www.schmiedmann.com jeg kommer sikkert på flere merker og! dårlig av dere å bare nevne ess bestandig da! det finnes jo flere merker der ute vet dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå