Jørn Kristian Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 Jeg skal bygge e30turbo har så vitt begynt.. har handla turbo,manifoil,intercooler,hardcrom stempler, sperr.diff.,bremser,3``Effektanlegg+++ lurer litt på åssen dere ville ha bredda skjermene bak?? pga. har muligens fått has på noen m3E30 Framskjermer.. så d blir bak som jeg lurer litt på???
KennyZM Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 vis du skal ha m3 skjermer forran må du nå nesten ha det bak å.. eller? Jeg mener at E30 M3 look vil bli best...
Jørn Kristian Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Skrevet Juni 7, 2005 vis du skal ha m3 skjermer forran må du nå nesten ha det bak å.. eller? Jeg mener at E30 M3 look vil bli best... jo sånn sett.. men 325i karosseri er ikke bredda. så du far aldri di samme breddinga som m3 uannsett.. da må du ha m3 karosseri!!!!!
Stian Børresen Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 du må jo bredde bakskjermene også seff..hvis ikke blir det rart..bredd baken med m3 bakskjermer.Blir bra;)
Jørn Kristian Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Skrevet Juni 7, 2005 du må jo bredde bakskjermene også seff..hvis ikke blir det rart..bredd baken med m3 bakskjermer.Blir bra;) det er jo det jeg ville hatt.. men m3 bakskjermene sitter i karosseriet.. så jeg må bredde selv med å sveise p slipe å herje... men vet ikke helt åssen jeg skal gjøre d.. sjønner???
Stian Børresen Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 kjøp glassfiber bakfangere å monter dem uttapå selve bilens karrosseri:P vet ikke helt om det blir bra men det har jeg lurt på en stund selv så bare prøv å ta bilder:P
oddis Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 Men sleng opp noen bilder Bilder er nøkkelen til en god prosjekttråd
bjirn Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 husk at c-stolpen er anderledes på M3 og da.. mange som ikke tenker på den lille detaljen...
Bmw323i Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 hvis du går på (sorry at jeg sier det) bilforumet.net, så på prosjekter så er det en (15 åring) som bygger om en 318 til 335. han har m3 framskjermer og bakskjermer. han kjøpte dem fra svergie. de limes bare rett på karoset. tec 7 er et veldig sterkt silicon(?) produkt. c stolpen er anderledes, men om du ikke fikser på denne så er det vell kanskje ikke det folk legger først merke til!
BMWPower Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 En kompis av meg har en ombyggd 323, uten c.stolpen. Ser jo bra ut den, men du ser d ikke er en M3! Les gjerne artikelen og sjekk ut bilder her,han har også byggd turbo
GSS Skrevet Juni 8, 2005 Skrevet Juni 8, 2005 husk at c-stolpen er anderledes på M3 og da.. mange som ikke tenker på den lille detaljen... C-stolpen/ramma som går rundt bakvinduet koster 4800,- ny hos GS. M# har også annen bakluke(høyere). Denne må man ha om man skal skifte c-stolpe. Synes dette hører med i ombyggingen jeg da. Dørene til M3 er også annerledes enn de andre e30, men er usikker på hva forskjellen egentlig er.
GSS Skrevet Juni 8, 2005 Skrevet Juni 8, 2005 En kompis av meg har en ombyggd 323, uten c.stolpen. Ser jo bra ut den, men du ser d ikke er en M3! Les gjerne artikelen og sjekk ut bilder her,han har også byggd turbo Kikket på disse bildene nå. Skal ikke si noe galt om denne bilen, den ser veldig bra ut. Men jeg må si det at det blir noe feil uten c-stolpen og bagasjelokket, når en har skjermene fra m3. Se på spoileren bak kommer for langt ned, og det ser nesten ut som det er litt bakovervinkel på innfestingen også. Det er lettere å montere på c-stolpen mens man holder på med bilen. Har man først fått den lakkert blir det sannsynligvis aldir gjort.
BMWPower Skrevet Juni 8, 2005 Skrevet Juni 8, 2005 Dørene til M3 er også annerledes enn de andre e30, men er usikker på hva forskjellen egentlig er. Er vel bare d at M3 dørene ikke har lister.... Ellers er di like.
GSS Skrevet Juni 8, 2005 Skrevet Juni 8, 2005 Aha! De har jo ikke lister! Har jeg faktisk aldri tenkt over før! Derfor har de forskjellig delenummer. Men det er jo ikke værre enn at man ordner selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå