Peoplez Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 skal senke e46en min. vil ha den lavere framme enn bak. men vil beholde orginal fjærene. tenkte på ett 40mm sett framme, pga det er vel max på orgnal fjærer, og 2o eller 30mm bak? finnst det? blir det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 ikke noe problem og senke den både forran og bak 40mm på originalfjærene..men må ikke ta mer enn det.. kompis har en E46 med riegerstyling som er senka 30/30 med 19" å det syns jeg er meget fint og nok senket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Mener du ikke original dempere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 skal du kappe orginal fjærene eller beholde orginal demperene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Mener du ikke original dempere? self demperne Ikke helt våken når den der ble skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Jeg lurer også på og senke 40 framme og 30 (?) bak.. (Når jeg har fått jobba og tjent litt i sommer vel og merke..) Kan dette bli seende bra ut a? Jeg kan igrunn ikke senke stort mere, jeg har alt for mye stygg og humpete grusvei for og komme meg hjem, og brøyting er det så som så med på vinteren.. Hva ligger prisen på, for allrighte fjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 jeg senket min 50/50 (EiBach) fjærer, og ja, bor i Nord-Norge, men bilen er like hel fortsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Personlig har jeg tenkt på 35/35. Hadde vært kjekt med noen bilder av forskjellig senking tatt rett fra siden. Et verksted regner 4 timer på bytte av 4 fjører = ca 3000,- kroner. Nå er ikke dette noe jeg går igang med selv hjemme i garasjen, men hva burde jeg kunne få jobben gjort for hos noen som kan det? Bekjente som kan skru eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå