M6 Bjørn Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Har hatt bilen i litt over en uke nå og er godt fornøyd så langt. Jeg er imponert over kjøreegenskapene til denne bilen,ligger som en klegg på veien.Er som å kjøre en stor gocart Flere bilder ligger i mitt galleri for de som er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Stilig bil! Begynner få sansen for de der jeg Ser ut som du har funnet deg et pent eksemplar også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Så pen ut den der, unnskyld at eg spør, men hva må en gi for en slik bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 var pen den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 De er veldig få sånne bilen i omløp i Norge men de jeg kjenner til har blitt solg/er til salgs for 260-300K(98-00mod) Noen syns kanskje de har et litt spesielt utseende men personlig syns jeg de er tøff. Har fått masse positiv oppmerksomhet så langt må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Gratulerer med ny tøff bil! At disse bilene ligger godt på veien er det nok liten tvil om. Man ser det faktisk godt på banekjøring at Couèen ligger godt på veien i forhold til det meste annet. Har du planer om senking? Så pen ut den der, unnskyld at eg spør, men hva må en gi for en slik bil? http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1118224209949?finnkode=5626121 Dette er vel den eneste til salgs i Norge, iallefall såvidt jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 Har ingen planer om senking,tror ikke det er nødvendig. Jeg har 18" felger på og det er stivt nok understell for meg. Vet om en Z3 Coupe i Vestfold med kompressor som er til salgs(ca 300K) for de som måtte være interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 stilige coupe`n til Z3 assa grattis med ny vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Råtøff!! Skulle jeg hatt meg nyere bil i dag, så hadde det blitt en sånn en. passet glimrende i knallrød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 den røde var faktisk mye finere en den som sto på finn som frode fiska frem, syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Gratulerer med ny bil! Skal jeg være ærlig, så vet jeg ikke helt hva jeg synes om den. Kanskje bare det er tilvenning som trengs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Pen bil... spesiell bil... tviler ikke på at det er en bil som sitter som en klegg på veien... sikkert noe helt annet og kjøre enn den RÅE 7-serien du hadde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Gratulerer med ny bil. De er slettes ikke verst de der. Så er det jo ekstra kult å ha stor motor i dem. De fleste av de vanlige Z3'ene som er her i Norge har jo bare 1,9 motor. Triste greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Gratulerer og velkommen i "klanen"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 Takk skal dere ha alle sammen,det er sannsynligvis den eneste røde coupeèn i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå