Gå til innhold

Bmw M Speil El. juster bare med varme og blinklys


mordy
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...

...NB! dette du snakkar om er ikkje M3 speil.... Det er det mest missbrukte ordet på heile forumet. Dersom nokon byttar speil på ein 3-serie så vert det automatisk M3 speil?? Nesten samtlege her inne "bommar" på dette. Det er berre M3 fasongen som kan kallast M3...ikkje alt fjas med blink og dobbel stav inn til brakett...dette vert meir racingspeil....

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med varme i speilene.. Er dette standard? jeg har elektriske speil på min E36 318i 91mod, men er det varme i standardspeilene?

Hvis ikke.. hvordan vil dette da bli når jeg skal kjøpe meg elektriske speil MED varme i?

Varmen står på konstant, når tenninga er på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmen står på konstant, når tenninga er på

jaja. Men er det ledninger som går inn i speilet fra bilen min da? vet bare at jeg har elektriske speil, intet mer. det at det er elekstriske speil, så er det automatisk varme også, eller hvis man monterer speil MED varme, så vil disse bruke bl.a. også strømmen som styrer selve styringen av speilet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er berre M3 fasongen som kan kallast M3...ikkje alt fjas med blink og dobbel stav inn til brakett...dette vert meir racingspeil....

Helt enig! Nå har jeg ikke sett på linken, men jeg ser for meg at det kan kalles M3-look.

Varmen står på konstant, når tenninga er på

Ikke på E30 ihvertfall, der går det over bryteren for varmetråder i bakruta. Monterte M3-look speil med varme på touringen jeg hadde, og der forsvant ikke dugg/is fra speilene før jeg trykte inn bryteren for bakrutevarme. Men som regel er det dugg/is på bakruta også når speila dugger/iser, så det er ikke noe problem.

Varmeelementet får strøm fra eksisterende ledningesnett, det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...