jcvold Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 da jeg skulle skifte plugger på m50`en min,var det olje på den ene pluggen,så da er nok toppdekselpakningen gåen.jeg har bestilt ny fra G.S. er det noen som har skiftet sånn før? noen råd og tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 hvor var det olje på selveste der pluggen gnister? da må du vel skifte topppakning ikke toppdekselpakning.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Det skjer innimellom. Jeg skiftet toppdekselpakningen min, da den svetta litt mer enn hva jeg aksepterte, og fant da ut at UNDER topplokket, rundt pluggene, sitter det også pakninger. Rundt hullene der. Det er de som er dårlige, og de du evt må skifte! Men når du først har av hele topplokket, ville jeg skiftet toppdekselpakningen og. Morsom jobb faktisk, så får du sett litt av motoren innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 det var olje oppå pluggen,ikke der den gnister.har bestilt toppdeksel-pakning-sett fra g.s,og det er med de pakningene rundt pluggene,for det var den ene av de som var dårlige.gleder meg faktisk litt til å skifte den,for det er sant som du sier :man får sett litt av motoren ja! jeg hadde ikke hatt av plastdekselet engang,før jeg skiftet pluggene,så det er interesant å se,så det ser ut som en grei jobb,hvist man har garage,og litt god tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 har nettop byttet disse pakningene brukte ca 2 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg har byttet det på en 540 99modell og det tok tid. Jeg byttet grunnet veldig svetting utenfor mellom toppen og toppdekselet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå