Gå til innhold

R-dekk + diverse deler til E28 og E32 selges! Differ osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først:

R-dekk - Toyo Proxes R888 (GG) 255/40-17

Grunnet feilkjøp selger jeg to stk. Toyo R888 R-dekk. De er kun satt på felger og kjørt ca. 7 mil. Passet ikke min bil grunnet for stor rulleomkrets. Ser for meg kr. 1700,- pr. dekk (nypr. 2400,-)

E28:

Meget bra diff med brems (25%). Utv. 3.07. Har stått på en M535i med km. stand 92.300. Ingen slark - ingen gradering på drev. Kr. 3400,-

Ellers har jeg en god del forskjellige deler til E28. Lykter, støtfangere, 14" hjul, interiør osv. Selger bare de tingene som er i GOD stand.

E32:

Har det meste av understelldeler til E32 750iA. Både forstilling og bakstilling.

Differensial med brems (25%). Utv. 3.15. Km. stand 115.000.

Meget bra stand. Kr. 3000,-

Bærearmer bak. Komplette med med bremser (slitne skiver). VIKTIG! Disse bærearmene er de samme som sitter på E34 M5. De er ekstra forsterket, men har samtidig samme geometri som vanlige E24, E28 og E34 har. En meget god oppgradering for deg som feks har en E28 med stor motor. Kr. 3800,- for begge.

Har "storebremsene" foran fra 750i. Disse bremsene ble levert til det tyske markedet etter 1990. Skivene er 328x35mm og kalipperne er stoooore 4-stemplede. Skiver og klosser er ubetydelig brukt. Kr. 4500,-

Dette er også "plug-and-play" til andre modeller (feks. E28 og E34).

Kontakt meg gjerne på mail: henkriber@hotmail.com eller telefon: 928 99 650

Skrevet

Ja, jeg er i Bergen. Jeg er interessert i lykter, støtfanger og førerstol (kanskje alle setene hvis rimelig). Men å betale frakt synes jeg er sløsing av penger som kan bli brukt på bil. Du skal ikke denne veien i nærmeste framtid, eller før høsten.

Skrevet

Du skal få alle lykter, støtfangere og alle stolene (med dørsider) for kr. 3000,-

Interiøret er i MEGET god forfatning, men førerstolen er litt slitt i sitteflaten (du må gå helt innpå for å se det). Lyktene er også i svært god stand. Støtfangerne er bra - ikke perfekte.

Tror ikke frakten er så ille på alt dette. Om du er interessert så kan jeg høre med noen kontakter jeg har på logistikk.

Skrevet

Jeg har kun slitt førerstol og resten av interiøret er ganske bra. Så jeg tror står over interiør fordi det blir erstattet med en med fortrinnsvis samme skavank. Mulig det blir investert i en stol av typen bøtte.

Kun lykter og støtfangere da, sjekk frakt + gi tilbakemelding på pris. Da er du en engel i to sko

Endret: Skrev litt mer forståelig.

Skrevet

Men... Vil du ikke engang vite fargen på interiøret? :shock:

Jeg forteller det deg uansett jeg. Beige! Vil det passe inn i din bil da? Mener at du hadde mørkt interiør...

• 3 months later...
Skrevet

Hei,Henrik!

Er interiøret det som kalles "sandbeige"?Hvis så er tilfelle,kan jeg være int.,men bare i for+bakseter.Dørtrekk osv passer ikke i E12-en....

Mvh

Bergenseren,den yngste....... :lol:

PS!

Mulig jeg kan ordne ok pris på frakt.Firmaet jeg jobber i,har kjøring for bl.a. DHL...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...