Erik E30 Einum Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Jonte: \:D/ Haha. Men passer bedre på bilen til ei jente Nei nei! Dama sitter på BMWn, og da sitter hun på det nest beste hun kan sitte på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 he he. dem jeg hadde før sto d "japanscrott nein danke på". he he har ikke bilde da men. litt usikker på stavingen men noe slik ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Det stod nok "Japanschrott? Nein danke!" for å pirke på den tyske skrivemåten. Skal forøvrig være forsiktig med pirking på tysk idag jeg tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 jepp d sto d. dem laget jeg selv vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 En kompis av meg har dette på bilen. Og ta d fra meg, D KUNNE IKKE STEMMT BEDRE!!!!!!!! MANIAC DRIVING !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg å vill ha sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 En kompis av meg har dette på bilen. Og ta d fra meg, D KUNNE IKKE STEMMT BEDRE!!!!!!!! MANIAC DRIVING !! er det "tulling-teck" det står i bakruta? en jeg vet om hadde " spinn-teck" i frontruta på sin M3! fordi hann spant så mye.er forresten bilder av den m3`en på gulen powerteam.karen heter jan roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 "Hold avstand - Barn leker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 er det "tulling-teck" det står i bakruta? Det er nok www.styling-tech.no, et stylingfirma i Nord-Trøndelag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Ein bekjent av meg hadde "I one the Road" eller noko sånt i bakruta... Han kræsja med ein trailer i ein sving da han låg i feil køyrefelt...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 "I own the road" mente du sikkert Noen ganger så bare MÅ man være pirkete! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 på gamle biln min hadde jeg ; " MY OTHER RIDE IS YOUR DAUGTHER" på skiltplata.. kan ikke si svigersen likte den så godt nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 En kompis av meg har dette på bilen. Og ta d fra meg, D KUNNE IKKE STEMMT BEDRE!!!!!!!! MANIAC DRIVING !! er det "tulling-teck" det står i bakruta? en jeg vet om hadde " spinn-teck" i frontruta på sin M3! fordi hann spant så mye.er forresten bilder av den m3`en på gulen powerteam.karen heter jan roger Ser nå mere ut som det står Styling Tech der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 "I own the road" mente du sikkert Noen ganger så bare MÅ man være pirkete! hehe I dette tilfellet hadde du all grunn til å være pirkete... Meinte I own the road ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Hvor får man kjøpt sånne skiltplater?? *vil ha vekk tronrud bil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå