stiifen Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 hvor er det egentlig billigst å kjøpe stylingen fra?? snakker nå om E46 M3 kit til e 36!!..har kikket litt på powerzone sine sider..der havner jeg på ca 18000 men kan jo sikkert regne med 20% siden jeg kjøper såpass mye!! Men, er det andre nett-butikker som er billige og yter like bra eller bedre service?? vet jo at det finnes mange "jalla" shapper rundomkring, som ikke holder noe av det de lover omentrent ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Kjøper alt nav styling hos Svein Erik på Styling-Tech jeg. Har ikke angret på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 ja, har hørt at de skal være svært seriøse og har peiling på det de driver med.. jeg har jo skjekket litt på Eyecandyracing, powerzone og styling-tec..men lurte litt på om noen hadde andre forslag!!..vil det bli noe billigere i det hele tatt om jeg bestiller fra danmark eller fra riegers egen katalog (dvs fra tyskland)???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 tror ikke det er så mye å spare, hvis det skal bestilles mye er det ekstra viktig at du bestiller fra rett plass! Finnes veldig mange useriøse der nute!! Det billigste er ikke alltid det beste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 GS selger vel styling de oxo... G Alt. 00049019K4 00049019K4 Riegerkit E-36 M3 look 4d 15,701.25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 maxam-tuning.com har hatt en del bra men tar en go stund før det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 maxam-tuning er en bra forhandler! leverer kjappt og gir av slag så det suser av. ellers kan disse nevnes: www.trollhifi.no (lang lev tid, men knall service og priser) www.protech-styling.com (samme) de har jeg handlet av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Om du vil ha bedre service enn Powerzone så kan du liksågodt handle fra en boms i en bakgate i oslo Powerzone vet ikke hva service er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Er enig med deg der ja, og den erfaringen tror jeg desverre det er mange som har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 du har Masse å spare om du handler fra tyskland. skjekk på www.ebay.de var en som kjøpte en seidl front der for 50 euro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Send mail til denne mannen: Martin G. Olaussen martin@trollhifi.no Han er den billigste jeg vet om. Han kan skaffe det meste og litt til Skriv i mailen hva du er ute etter og til hvilken bil, så sender han bilder til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 servicen hos ove på OSbildeler er upåklagelig, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2005 tja!! da har jeg jo litt å velge mellom værtfall så jeg får takke for mange svar og sjekke litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Jeg kan gi den en pakke pris på ferdig montert;-) hvis det er intresant, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kollerod Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 har handlet styling hos esstuning, 69198555, det har også mange av vennene mine gjort, alle er fornøyde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå