Tweety bimma Skrevet Juni 10, 2005 Skrevet Juni 10, 2005 Jeg har en e34 men har kommet over en 750i men blir for dyrt å få plater på den men tenkte motorn i e34 min.... har hørt det ikke ska være så "mye" problemer veit det folk på vestlandet som har gjort detta før meg så umulig er det ikke hehe noen tips??
BMWPower Skrevet Juni 10, 2005 Skrevet Juni 10, 2005 Va en som gjor d her i byn for lenge siden... Men han gjor ingenting selv. Betalte broren til kompisen min for og sette den i. Jeg husker at di måtte skjære av fronten for og få den i. Så sendte han bilen opp til Trondheim for å fikse d elektriske. Men han fikk aldri bilen godkjennt, så han solgte den og kjøpte seg en 750,hehe..
mAZE Skrevet Juni 10, 2005 Skrevet Juni 10, 2005 Så skal en begynne med en slikt prosjekt er det vel en fordel å begynne hos biltilsynet. Får du svaret nei der, så er jo ikke det en god start. Må ha den godkjent, ellers går den ikke gjennom eu-kontroll engang.
morten mekk Skrevet Juni 17, 2005 Skrevet Juni 17, 2005 snakk med aasen bildemonterin dei har gode råd til deg , har snakket om d same sjøl .. men d er ikke so masse styr ....lykke til
Gizle Skrevet Juni 18, 2005 Skrevet Juni 18, 2005 ... veit det folk på vestlandet som har gjort detta før meg ... Hvis du vet det, kan du jo bare kontakte dem for rådgiving. Ellers er biltilsynet i Tråndheim eller Drammen stedet du skal henvende deg for å få dette til. Men du bør ikke gjøre det uten at du har skikkelig dokumentasjon på det du skal gjøre/har tenkt å gjøre. Det nytter bare ikke å dukke opp å spørre: "Hva ska je gjørra .... !". Alt går å få registrert i Norge, bare du har skikkelig dokumentasjon og alt er skikkelig gjort. Il Tempo Gigante er et glimrende eksempel på det. Det samme er E30 350i'en som går i Norge. Skal du gå for en slik operasjon, kontakter du de som har gjort lignende først.
oddis Skrevet Juni 19, 2005 Skrevet Juni 19, 2005 Det er en kar fra Vinstra som har gjort dette med en E30, først en 750iA motor, nå har han en 850 CSI der. Han er regga her på forumet, kaller seg E30 Big. Her er bilen hans: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=22412 Tror det kan være fornuftig å ta en tlf. til han Denne bilen er til og med GODKJENT med v12 i Norge! Grove saker ja, ser trangt ut:
Gjest Skrevet Juni 19, 2005 Skrevet Juni 19, 2005 Noen som har link til e28 prosjektet med v12 motor?
Pedi Skrevet Juni 21, 2005 Skrevet Juni 21, 2005 Å sette v12 i E34 er ingen problem. Passer rett nedi. Litt trangt, men det går. Eg hadde en E34 530 Touring som det ble satt 750 V12 oppi, men eg solgte den til en kompis for en stund tilbake. Bilen står i Førde (i Hordaland), for de som bor i Haugesundsområdet - og måtte lure på hvordan det ser ut med en slik motor i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå