Gå til innhold

Hva slags baklykter skal jeg ha?

mAZE
 Share

Hva slags baklykter skal jeg ha  

34 stemmer

1. 1. Hva slags baklykter skal jeg ha

• De jeg har. Helhvite
      7
    • Røde/Hvite vanlige (m3 look)
      16
    • Røde/Hvite blanke (facelift look)
      12

Anbefalte innlegg

Laget et kjempedårlig photoshop bilde iste med M3 lyktene.

Tror ikke du vil bli misfornøyd med de lyktene heller :P

Det er med de m3 lyktene ja.. Ser jo meget så bra ut det da.. Jeg synes det er finere enn helhvite, så Aguilera, du har nok ikke noe å frykte. Du skal få kjøpt lyktene mine. Men, Kjetil 320i E36, kan du lage ett bilde med facelift lyktene også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget et kjempedårlig photoshop bilde iste med M3 lyktene.

Tror ikke du vil bli misfornøyd med de lyktene heller :P

Det er med de m3 lyktene ja.. Ser jo meget så bra ut det da.. Jeg synes det er finere enn helhvite, så Aguilera, du har nok ikke noe å frykte. Du skal få kjøpt lyktene mine. Men, Kjetil 320i E36, kan du lage ett bilde med facelift lyktene også?

ja det er bra :D Bilen er jo ferdig lakka nå, så nå mangler bare lyktene dine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Om ikke Erik E46 Einum vil ha på Compact'n sin da. :) )

HUH :?:

Jeg har aldri eid E36, og dersom jeg anskaffer meg blir det ikke Compact, for det er ikke i min smak, derimot en 318iS sedan Class II. Jeg har hatt 3 stk E30 og har E46 nå. Pga. seriøse planer om storsykkel så er diesel-æraen i ferd med å fases ut og jeg havner nok på en mer motorsterk E30 igjen. 327i (evt. med kompressor) frister. Blir en først vant til R-sykkel så er jo en bil "dau" uansett, men greit å litt power der og... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Om ikke Erik E46 Einum vil ha på Compact'n sin da. :) )

HUH :?:

Jeg har aldri eid E36, og dersom jeg anskaffer meg blir det ikke Compact, for det er ikke i min smak, derimot en 318iS sedan Class II. Jeg har hatt 3 stk E30 og har E46 nå. Pga. seriøse planer om storsykkel så er diesel-æraen i ferd med å fases ut og jeg havner nok på en mer motorsterk E30 igjen. 327i (evt. med kompressor) frister. Blir en først vant til R-sykkel så er jo en bil "dau" uansett, men greit å litt power der og... ;)

Ups.. Hehe, skrev litt feil der... (ligger jo litt i nicket, at det ble feil... )Mente jo så klart Frode H. ... :) Ble litt error der gitt.. Kan jo liksom ikke skylde på at det var sent heller når jeg skrev det.. Men men. e30 med kompressor er nok sikkert noe som funker bra vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...