BMW_Racing Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Har sett den bilen mye ja, bor selv på sola så den har vi ledd gått av mangen ganger off off off stakkar bil. stygg som fy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Hva er galt med dette, Jeg synes det var bare rott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Hehe..den var på Gatebil Våler..tok ikke bilde av den.. He-he! Jeg tar gjerne bilder av en og annen i denne kategorien også, for å synliggjøre hva folk får seg til å gjøre med bilene, og som en form for dokumentasjon på vår tid. er eieren 20 år da.. så drar han så mye 17-18 åringer med den bilen at dere skjønner det ikke.. det som er skremmende.. men bilen ser heeelt jævli ut! Ja, det er helt sant, fjortisene faller nok som fluer for denne! Det som overrasket meg var at det faktisk er standard M3-felger på den isteden for 11x20" bling-bling med spinners, og også helt standard interiør. I så måte er den egentlig ikke gjennomført heller. Slett ikke min smak, men folk må tross alt få gjøre som de vil med sine egne biler og penger. (sic.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Jeg sier bare Barf... :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Neeeeei! Stakkars lille bilen Hva får folk til å gjøre noe sånt med bilen sin? Dette må være noe av det styggeste jeg noen gang har sett... Skam seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå