Gå til innhold

Kupe filter


Morten318
 Share

Anbefalte innlegg

Det sitter trolig bak hanskerommet på din,du må da demont/ta ut hele hanskeroms-skoffen så sitter filteret der inn mot midtkonsollen.Er noen haker/clips der som må svinges til siden så er det bare å ta ut filteret.Husk når du monterer det nye filteret,så skal det sitte en bestemt vei pga "knekk" på ene siden til filteret.Du har ikke noe annet filter,det er bare at det blir kalt både coupefilter/klimafilter/pollenfilter osv, men er det samme.

Ps:noen E36 har coupefilteret sittende foran frontruten ved torpedoveggen,men det er stort sett biler som har fått dette ettermontert som har det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For og ta ut hanske rommet, må du ta ut de to luft slusene på høyre og venstre side av hanske rommet, bare og presse dem ut, prøv så får du se. pollen filteret sitter inn til venstre bak hanskerommet, du må knekke det nye filteret før du setter det inn, som forklart tidligere i denne tråden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kupefilter er sitter på forskjellig plass om du har AC eller ikke! Ingen er ettermontert. Er standard på alle E36 så vidt jeg vet. Hvis jeg ikke snakker tull nå. :P

Alle E36 har IKKE coupefilter,hvis det er det du mener. :wink:

Har hatt bil tidl. som ikke hadde det bl.a.

Og du får kjøpt ettermonterings-sett hoss BMW-forhandlere for å sette inn coupefilter,men som jeg skrev over så blir dette sittende foran frontruten ved torpeoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...