Martin_87 Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 er det en spesiell type lakk man burde bruke, eller funker det med vanlig svart lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Juni 11, 2005 Share Skrevet Juni 11, 2005 Bare dra til nermeste bil rekvisita butikk og kjøpe sote spray..dette er en tynnere type sort spraylakk..jeg vil anbefale at du bruker en slik fremfor "vanlig" spraylakk, pga, at da kan du selv bestemme hvor "mørk" glasset skal bli. Med svart spraylakk som er ganske tykk, risikerer du at det ikke kommer noe serlig med lys ut, selvom du bare har sprayet et tynt lag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Og spray tynne lag.. I begynnelsen ser du ikke at du har hatt på lakk, men vær tålmodig og ikke spray på mye om gangen. Da får du sig. Sote spray har de på de fleste rekvisita butikker ja. Men det er en sotespray som er bedre enn de andre. Husker såklart ikke navnet. Men, noe av sprayen blir matt når du har hatt den på. Det er ikke fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 ......ta det i tynne lag, og lakk heller fleire ganger til du har passe soting, men eg personleg ville gått i tenkeboksen ein gong til å vurdert om eg i det heile skulle lakka lykter...er litt 80' tals....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Jeg er veldig fornøyd med "duplicolor" lakken.... den som er i de små boksene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin_87 Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 da blir det soting værtfall. har jo 85 mod så det går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Jeg er veldig fornøyd med "duplicolor" lakken.... den som er i de små boksene.... Den typen brukte jeg på baklyktene mine, ble bra, så den anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 klarlakk med litt svart i gir ett bra resultat..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå