Gå til innhold

Støtdempere! Hva er best?


bimmerdude
 Share

Anbefalte innlegg

Noen eksperter på støtdempere her som har prøvd mye forskjellig?

Det jeg prioriterer er kjøreegenskaper og bittelitt komfor da! Litt banekjøring av og til må man regne med.

Er Gule Koni bra?

Hva med Bilstein Sprint?

Noen andre dempere man bør overveie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte er jo ganske fanatiske i sitt Koni hat.

02Henning

.

Jeg vet at du er fornøyd med dine Koni, men jeg kan ikke for mitt bare liv se for meg at jeg hater en person så intenst at jeg ville finne på å anbefale ham å kjøpe nye Koni for sine surt ervervede penger ... :-)

her er en liten samling linker på bmwccn forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd begge deler, av en eller annen grunn så har gule koni fått en kult status jeg ikke forstår;-) ta ett sett gule koni, ett sett bilstein dempere og legg dem ved siden av verandre. Så vil du se hvilke av de som er best. Bilstein er rett og slett mye grovere.... og vesentlig bedre og kjøre med. Hisen en som har erfart det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min bil(e21) Har jeg Bilstein sprint foran og gule koni bak.Veldig fornøyd.Jeg prøvde bilstein bak også men da var biltema bedre!Er også en fordel for min del ihvertfall å ha justerbart bak da jeg kan justere etter kjøreforholda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min bil(e21) Har jeg Bilstein sprint foran og gule koni bak.Veldig fornøyd.Jeg prøvde bilstein bak også men da var biltema bedre!Er også en fordel for min del ihvertfall å ha justerbart bak da jeg kan justere etter kjøreforholda.

Wow kul og spesiell bil du har! Er det den på bildet der? Mye hester har du i den?

Virker som de fleste liker Bilstein bedre enn Koni. Men hvilke bilstein er det snakk om er jo mange forskjellige typer er det ikke?

Er det andre merker jeg bør vurdere? Hva med Sachs f eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd begge deler, av en eller annen grunn så har gule koni fått en kult status jeg ikke forstår;-) ta ett sett gule koni, ett sett bilstein dempere og legg dem ved siden av verandre. Så vil du se hvilke av de som er best. Bilstein er rett og slett mye grovere.... og vesentlig bedre og kjøre med. Hisen en som har erfart det :)

Dette er sånne observasjoner jeg setter pris på! Harde fakta går lenger enn synsing og spekulasjoner.

Det som er synd er at jeg får Gule Koni til sinnsykt bra pris... Skulle vært på Bilstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min bil(e21) Har jeg Bilstein sprint foran og gule koni bak.Veldig fornøyd.Jeg prøvde bilstein bak også men da var biltema bedre!Er også en fordel for min del ihvertfall å ha justerbart bak da jeg kan justere etter kjøreforholda.

Wow kul og spesiell bil du har! Er det den på bildet der? Mye hester har du i den?

Virker som de fleste liker Bilstein bedre enn Koni. Men hvilke bilstein er det snakk om er jo mange forskjellige typer er det ikke?

Er det andre merker jeg bør vurdere? Hva med Sachs f eks?

Nei det er ikke den på bildet(dessverre) bare så det er sagt,dette er en race car.Jeg har modifisert gatebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...