Anne Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Til helgen er det banekjøring på Rudskogen og jeg trenger to stk. hjelmer. Når jeg nå først skal kjøpe, tenkte jeg å kjøpe hjelmer som er spesielt beregnet til formålet. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slikt til en grei pris i Oslo-området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Tenkte meg en tur oppom Gundersen motorsport jeg. Ser de har noen billige (ca 500,-) halvhjelmer. Funker vel, får satse på å holde bilen på hjula uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Ser de har hjelmer på kollevold oxo... men en anelse dyre de da.. www.kollevold.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2005 Takk for svar! Blir nok en tur innom Gundersen, ja! Tviler på at noen av oss kler hvit hjelm, men det spiller vel strengt tatt liten rolle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Takk for svar! Blir nok en tur innom Gundersen, ja! Tviler på at noen av oss kler hvit hjelm, men det spiller vel strengt tatt liten rolle Bilen min gikk ihvertfall like godt med en gul hjelm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Hvis du er heldig har de hjelmer igjen på Lidl. Godkjente svarte fine Jethjelmer (halvhjelm med visir helt ned) til 200. Det var sånn "ukens tilbud" (partigreier) for noen uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå