Desloch Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Vurderer å kjøpe ny grill til min E36 coupé. Hvilken vil passe best på bilen min? En bred svart grill, eller en bred chrome (staves det sånn? ) grill? Slik ser grillen min ut i dag: Kom med meninger, og gjerne bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Du kan få min mening, selv om du nok ikke bryr deg... den du har er den fineste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 bilen din er såpass mørk så tror den hadde passet dritbra med chrome jeg da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hadde vært fint med bilder av fet grill på original front òg Men beholder kanskje den originale grillen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Bred sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 mulig jeg hadde valgt chrome ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå