Kimkim Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Jeg lurer på en ting,jeg har satt på en m3 fanger foran men synes ikke den ble lav nok, vet du får noen lepper til og sette under men er det noen som har bilder av dem her? og hvor mye bygger dem ned? Mvh kimkim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Se galleriet til P.I.B for flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Den svarte lista som er i mellom du får kjøpt den også? har sett flere fangere som den er på men på min var den ikke på .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 Den leppa som er på den blåe m3'n til styling tech er jo en helt annen type eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Den svarte lista som er i mellom du får kjøpt den også? har sett flere fangere som den er på men på min var den ikke på .. Den svarte lista er orginal M3 frontfangerlist og kan selvfølgelig kjøpes hoss BMW-forhandlere.Denne lista var noe som måtte bestilles med ekstra på M3 E36 når de var nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 .. og den er et absolutt must på m-fangere Koster rundt 600,- hos bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 ja oki.. da er den frontfangeren som sitter på den blåe m3'n til styling tech en helt annen type da for den har jo en helt annet utførelse fra grøftelysa og ned ..eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Bilde av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Den leppa som er på den blåe m3'n til styling tech er jo en helt annen type eller? Det er ein infinety fangar i fra Rieger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 jeg har overhode ikke peiling på ¨ssen man legger ut bilde her:) men den ligger bilde av den her hvis du søker på m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 ja oki da er en helt annen frontfanger men hvor mye bygger det ned det P.I.B har der da? med den svarte lista og den leppa under? Bilen min er senka ca 75mm foran nå og har på 19" og jeg har en m3 fanger på men synes det er allllllt for stor glippe fra bakken og opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 ingen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Du får neste spørre PIB selv, er litt vanskelig for oss andre og si noe sikkert om hvor høy/lav den er, bakkeklarering osv dette kommer jo an på senking/dekk-størrelse å sånt! du kan sikkert sende han en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå