Gå til innhold

Vann i E36


x25Touring
 Share

Anbefalte innlegg

Var akkurat ute å kjørte med E36`n, og merka da at det skvalpa noe j..... når jeg bremsa. Trodde det var dørene, men skjekka de og der virka alt fint. Noen som kan tenke seg hvor vann kan samle seg på en E36, eller har hatt det samme selv??

bensintanken hehe:) hehe tuller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte hjelpe en kompis med og rense dreneringa på E30`n hans..den skvulpet noe jævlig + tok faktisk inn litt vann også til vi fikk ut dritten som tetta dreneringa.. har aldri hatt noe sånt problem på mine E36 så vet ikke om det kan være en årsak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår så jeg på noen som skulle ta ut motor av en 320 som hadde stått ute i 1 år... Er hull under du kan slå på, da kom det sikkert ut 200 liter vann :P Helt sykt. Fossa ut! Dette var da fra kanalene, hvis du ser under bilen, ca midt på, ser man 2 rundinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det skvulpet er det hvertfall ikke inne i bilen,for det teppet som sitter i e-36 kan sikkert suge til seg 5896 liter vann(ca. :wink: ).har demontert hele bilen min flere ganger for å ta ut teppet og tørke det. hver gang har eg trodd at eg har funne lekkasjen,men ikke faen..... blir nok en gang til i sommer tenker eg,og da skal driten få stå under hageslangen i ukesvis :wink

skvulper det er det nok kanalene ja.

mener å erindre at dren.hullene er ganske store i kanalene på e-36,men kan jo hende at de feks. er tectylert igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Sjekk drenering til "lommen" framme der vindusviskermekanismen og varmeapparatet sitter. Ta av vindusviskerne, skru av den sorte plata som ligger nedenfor hele frontruta. Hvis det står en mengde vann der er dreneringen tett! Du finner den ved å stikke fingrene nedi ved siden av varmeapp.inntaket, trykk denne ut og rengjør den grundig. Den kan være litt vanskelig å finne, da den er gjemt bak bakenden av motoren!!! Bruk en stålstreng e.l. til å fiske den frem med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...