Gå til innhold

Ny ræv! :)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Smaken er heldigvis som baken :rompe:

.. teit uttrykk egentlig ... :P

Jo, men gir litt mer mening når man fullfører uttrykket: "Smaken er som baken, delt i to". Dersom man misliker det man ser kan man strekke det enda lengre "Smaken er som baken, delt i to og full av dritt" ;)

Jeg så en annen som skrev et alternativ uttrykk et sted her på forumet: "Smaken er som fi**a, delt på midta"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, her er en liten snutt... Enjoy! ;):!: LAGRE SOM :!:

http://home.no/vaselin-kungen/520i_24v_henrik.WMV

MEN (her er et stort _men)_ motoren går bare på 5sylindre, derfor er det en litt spesiell lyd.

Dessuten er den ganske kaldt, derfor kommer det så mye eksos, å derfor jager jeg den ikke mer opp på turtall. Regna med at noen kom til å spørre, så jeg bare svarte på forhånd :geek:

Skal filme mer når jeg får fiksa det lille problemet, da filmer man selvfølgelig når man kjører! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Her var denne tråden igjen ja..

Må som nevnt i en annen tråd ha ny bakpotte, og vil ha denne fra Torshov med to rake rør. Hva brukte du av ekstradeler? Står jo ikke mål på potta, ikke engang hvor stort innløp den har. Må jo få en overgang fra originalt..

Edit: Glem det siste, så en side opp og så at det stod 2 1/2" inn var standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var denne tråden igjen ja..

Må som nevnt i en annen tråd ha ny bakpotte, og vil ha denne fra Torshov med to rake rør. Hva brukte du av ekstradeler? Står jo ikke mål på potta, ikke engang hvor stort innløp den har. Må jo få en overgang fra originalt..

Edit: Glem det siste, så en side opp og så at det stod 2 1/2" inn var standard.

Hallo Gunnar! Har du vært oppom Svendsen eksos i Tønsberg. Var å bytta den orginale bakpotta hos dem i juni. Satte på 2*76mm endestykke på en walker potte, blei litt for dyp lyd for vår del(kjærringa og ungene ikke fornøyd) :shock: . Var hos de for 4 uker siden å bytta walk'ern, å satte på en superturbo potte, brukte samme endestykke. Resultatet ble meget bra syns jeg :lol: . Er vel et bilde på galleriet mitt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffan, hva betalte du for arbeidet de gjorde?

Kanskje de kan ta sveiseoppdrag selv om jeg har med alt som skal på..

Det var en kammerat som jobbet der første gang jeg var der oppe, så da betalte jeg 1000kr for alt. De nye som har overtatt kjennte jeg ikke, men fikk superturbo potta og montering for 1000kr. Er egentlig veldig fornøyd med det, og jobben var gjort på en drøy halv time. Stikk oppom å hør med de, meget hyggelige folk :D .
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gunnar du kjenner vel noen kompisser som kan sveise?

Igrunnen ikke. De fleste kompisene mine er universitets/høyskolestudenter som verken bryr seg om bil eller mekanikk/motorer. :?

Dessuten holder de til på feil kant av landet. De fleste jeg kjenner her er stort sett studenter de også, så da har man gjerne verken skrulokale eller sveiseapparat innpå hybelen. ;)

Vet om folk jeg kan spørre, men får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...