Steffan C Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Superturbopotta har ett innløp, ett utløp, Svendsen skaffa den. Sjekk galleriet mitt Gunnar, har lagt ut noen bilder der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Så jo greit nok ut det, selv om det bare er dobbel endestuss. Men nå har jeg egentlig kommet over på det punktet at jeg tror jeg stikker og kjøper "original" eksos og putter på en dobbel endestuss, og ender på 1200-1300,- og enkel montering uten sveising i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Det ble ikke bare "tror" på den over. Slengte på en "original" potte, ble kvitt eksoslukta og bråket, og det ble nesten gratis. Fikk engros-pris fra Mekonomen, og endte på 820,- for hele bakpotta. Installasjonen var en lek. Det vanskeligste med hele installasjonen var å få tak i eksosklammer utenom butikktid.. Etter timesvis i strekk 4000-6000rpm i 5. gir i forrige uke er jeg glad jeg droppa noe effektpotte.. Vi satt og prata helt fint uten nesten å heve stemmen med 140-210km/t på nåla.. Behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hadde faktisk tenk til å gå for orginalt selv. Det er jo absolutt best når det gjelder lyd. Bare så synd de ikke kan leveres med noen tøffe endestykker . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå