CEJ Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 tenkte jeg skulle selge min da.. er en 320i 85mod som jeg akkurat har bytta motor på til 325i 86mod. girkasse,hjerne,ledningsnett,og eksos er også 325i selvfølgelig.. bilen er oransje,blei lakkert i fjor.. spesiell farge ja.. azev a 17" felger, svarte skinnseter foran og bak, nye dempere og senkefjører(løsfjorsenkesett), er ikke rust på den!! var på eu-kontroll nå i mai. fikk en ener feil på dårlig hjullager bak.. og 1 ener feil på eksoslekkasje(men eksos er bytta til 325 sportseksos). skal en tur på den til biltilsynet nå, så da får jeg godkjent senkesett i vognkort. bilen er i meget bra stand. byttet bærekuler foran nå i mai. akkurat bytta olje,oljefilter og plugger på motoren. kjører selvfølgelig på Castrol rs olje.. det er forholdsvis ny trimkam på den, litt over 1år gammel, reg.reim ble byttet samtidig. ny trimchip fra trimchip.com, k&n filter, og eksos med feeit lyd i. motor og girkasse er veldig bra! selges grunnet lappen.. har også E46 Seidl frontfanger som er tilpasset E30 som kan følge med, samt sideskjørt. og M-tech bakfanger.. er forøvrig 2dørs.. Selges høystbydende.. 39 000 skal få tatt bilder og lagt ut, kan kontaktes på znapp85@gmail.com eller 404 98 354 Bilen står på Jessheim i Akershus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå