Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 16, 2005 Skrevet Juni 16, 2005 Holder på med e30`n og har fjernet alt av lydisolasjon, men limet og rester henger igjen, noen som har no tips om hvordan å fjerne dette helt? bilen skal lakkeres inni så det må ikke bli masse riper og hakk! Takker for alle svar!
BalleKnalle Skrevet Juni 16, 2005 Skrevet Juni 16, 2005 Går det ikke ann å bruke en varmepistol e.l til å varme opp limet for så å skrape/tørke det vekk?
johjoa Skrevet Juni 16, 2005 Skrevet Juni 16, 2005 ta og prøv med et kraftig avfettings middel... funker fett det
Kenneth BMW Skrevet Juni 16, 2005 Skrevet Juni 16, 2005 Maling og lakk fjærner!! Reprin trur jeg det het, du får det på malerforettninger
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Skrevet Juni 16, 2005 har tilogmed brukt cellulosetynner og det jævla seige limet sitter godt altså! hehe... blir så forbanna, men kanskje det hjelper med varme ja, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på
Hhenrik Skrevet Juni 16, 2005 Skrevet Juni 16, 2005 syre (ikke dopet dah ) Riv i en mild syre, tar det meste.
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Skrevet Juni 16, 2005 har ikke prøvd aceton, men er ikke det i samme sjanger som tynner da? bare det fordamper jævli lett... Syre? hmmm.. åssen syre da? hvor får man tak i det? Plutselig sitter jeg der uten hud på hendene da, hehe...
ovex Skrevet Juni 16, 2005 Skrevet Juni 16, 2005 her vil eg seie det var mange våggale tips gitt!!!! Gjer det enkelt: Gå på nærmaste sportsbutikk og kjøp SWIX klister fjerner. Det er eit limfjerningsmiddel bassert på sitrus, og er kliss likt det som vert nytta i reklame og bilindustrien for fjerning av lim. NB, det er fordelaktig og vokse oppigjen lakk, dersom ein brukar det på lakkerte flater der det er viktig med finish!! LYKKE TIL!
Espenlis Skrevet Juni 16, 2005 Skrevet Juni 16, 2005 kjøp deg en sandblåserpistol. Regner med du har kompressor siden du har begynt med den ombyggingen din. Billig og enkelt. Meget godt hjelpemiddel og ha. Får kjøpt små pistoler med poser på. tar alt!
bimmerdude Skrevet Juni 16, 2005 Skrevet Juni 16, 2005 Jeg har merker etter klistremerker på baksiden av solsksjermene. Noen som har noen tips for å få fjernet dette uten å ødelegge de.
styggen82 Skrevet Juni 17, 2005 Skrevet Juni 17, 2005 Jeg har merker etter klistremerker på baksiden av solsksjermene. Noen som har noen tips for å få fjernet dette uten å ødelegge de. 3M citrus rens og en plast skrape og noen filler så er det borte fort som f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå