Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Skrevet Juni 17, 2005 her vil eg seie det var mange våggale tips gitt!!!!Gjer det enkelt: Gå på nærmaste sportsbutikk og kjøp SWIX klister fjerner. Det er eit limfjerningsmiddel bassert på sitrus, og er kliss likt det som vert nytta i reklame og bilindustrien for fjerning av lim. NB, det er fordelaktig og vokse oppigjen lakk, dersom ein brukar det på lakkerte flater der det er viktig med finish!! LYKKE TIL! Høres ut som et godt tips! Takk! skal prøve i morra! Ikveld drar jeg til Oslo på Norwegian Wood og blir der til i morra! hehe... gleder meg!
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Skrevet Juni 17, 2005 LYNOL burde funke ! Det blir vel samme som tynner, eller? Har prøvd, og det limet sitter no jævli. Har prøvd med sandblåser også og lakken rundt limflekken forsvinner, men det forbanna limet sitter enda!
morten mekk Skrevet Juni 17, 2005 Skrevet Juni 17, 2005 du må bruke sitrusclin til å fjerne lim d er best å la d virke i 3 ,4 min
morten mekk Skrevet Juni 17, 2005 Skrevet Juni 17, 2005 d er kun citrusklin som fjerner lim å den skader ikke lakk elle nåkke sant . eg har vasket vekk all reklame på en firmabil me sant stoff å d funker bra
ovex Skrevet Juni 17, 2005 Skrevet Juni 17, 2005 Jeg har merker etter klistremerker på baksiden av solsksjermene. Noen som har noen tips for å få fjernet dette uten å ødelegge de. ..her og er det perfekt med SWIX klisterfjerning
Bmw323i Skrevet Juni 17, 2005 Skrevet Juni 17, 2005 aceton er ikke det samme som tynner. aceton er mye kraftigere. stemmer at det fordamper veldig lett.
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Skrevet Juni 22, 2005 nå er alle limrestene vekk og trikset var å bruke varmluftspistol og så tørke det av med ei fille! Må så vaske over med tynner/lynol, da blir det helt strøkent! Ville bare si fra hvis det var noen andre som lurte på dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå