Gå til innhold

Felger E30 M3 --->Vanlig E30


bmwtor
 Share

Anbefalte innlegg

må ha noe større enn 18"?! seriøst, er det plass til det da?

Du finner slike ombyggingssett, som gjør det til 5-bolt, en annen her inne som tenkte å gjøre det.

Det funker nesten som spacere, bare den omgjør til 5-bolt. Må ha veldig høyt inpress da tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et alternativ til slike "konverteringsspacere" er jo å bygge om til E30 M3 understell. Det er selvsagt en del jobb, og koster en del.

Men jeg forstår seriøst ikke hva du skal med større enn 18" på E30! Dersom du har E30 av den eldre typen, med 195/60-14 som original dekkdimensjon så vil f.eks. 225/25-19 være meget tett opptil original rulleomkrets. Og ærlig talt, E30 er ikke SÅ komfortabel i utgangspunktet, med slike hjul og senking så må det bli et sant lite helvete å kjøre! Selv hadde jeg 215/40-17 med 60/40-senking på min E30, og jeg ville ikke hatt mindre komfort på den for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde TÜV-godkjente spacere på min forrige bil (E30 325i). Dette var spacere som ble skrudd fast til navet, så ble felgen skrudd fast til spaceren. Disse spacerne endret ikke boltsirkel/boltantall da, det var kun for å få rett innpress på felgene, siden disse hadde 60 mm innpress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...