T0MMY Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Min kjære importerte e34 skulle gjerne ha kunne lyse med grøftelys når jeg har på parklys.... noen som vet hvordan man kobler om dette..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 © Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 © ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Sliter med det samme selv, noen som har en ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 du må skifte rele og bryteren visst du ikkje har hatt grøftelys før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Mener dere at grøfte lysa kun skal lyse på park? Eller sånn det er orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 noen importbiler med orginale grøftelys virker grøftelysene bare i kombinasjon med nærlysene. No er jo det ulovlig, så vist en skal bruke grøftelysene må det gjørest en kobling slik at de kan brukes sammen med park lysene. Var en som sa at de hadde gjort en kobling med 2 ledere bak bryteren, men han viste ikkje hvilke, uten koblingsskjema er ikkje det så lett å finne utav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 koble styre-strømmen til releet til grøfte lysa på park på bryter,det er da den ut av den egne bryteren for grøftelys. Jeg håper hoved strømmen til releet kun kommer på når tenninga er på,hvis ikke må dette gjøres noe med også.. Dette er egentlig ikke noe vanskelig hvis en har litt innsikt og tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 jau, kan jo gjøre det den "tungvindte" veien med og koble om releene også, men skal gå fint an og laske 2 ledninger i grøftelysbryteren, veit bare ikkje hvilke som skal laskes., noen som har ett koblingsskjema liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 MAn lasker ikke om,men kobler en ledning fra hoved lysbryteren(den som er til parklys) til grøftelysbryteren. Da kan man kjøre med park og G L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 MAn lasker ikke om,men kobler en ledning fra hoved lysbryteren(den som er til parklys) til grøftelysbryteren.Da kan man kjøre med park og G L. Blir ikke det vell hardt til rele`et?? Pakke på 110w mer enn vanli? ikke vet jeg men skulle gjerne ha kobla til grøftlysa mine jeg også!! Snarest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Hvis grøftelysa fungerer hvis en trykker på bryteren er det jo koblet opp klart med releet og alt,den kabelen som går fra bryteren til releet er jo bare styrestrøm...så da må du/dere koble styrestrøm fra parklysbryteren til grøftelys bryteren. Resten fra bryteren til relè-lys er jo der fra før av,så det er ikke noe å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvegard Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 På min 96 mod compact så skrudde jeg ut bryteren til tåkelysa, målte mellom chassis (-) og den ene polen på bryteren for å finne styrestrømmen (+). Jeg fjerna den originale styrestrømmen og tok + fra stereoen i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leoen Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 takk for tipset. det fungerte som bare det. Endelig fungerer tåkelys + parklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå