Gå til innhold

Grøftelyskobling....??


T0MMY
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

noen importbiler med orginale grøftelys virker grøftelysene bare i kombinasjon med nærlysene. No er jo det ulovlig, så vist en skal bruke grøftelysene må det gjørest en kobling slik at de kan brukes sammen med park lysene.

Var en som sa at de hadde gjort en kobling med 2 ledere bak bryteren, men han viste ikkje hvilke, uten koblingsskjema er ikkje det så lett å finne utav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koble styre-strømmen til releet til grøfte lysa på park på bryter,det er da den ut av den egne bryteren for grøftelys.

Jeg håper hoved strømmen til releet kun kommer på når tenninga er på,hvis ikke må dette gjøres noe med også..

Dette er egentlig ikke noe vanskelig hvis en har litt innsikt og tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAn lasker ikke om,men kobler en ledning fra hoved lysbryteren(den som er til parklys) til grøftelysbryteren.

Da kan man kjøre med park og G L.

Blir ikke det vell hardt til rele`et??

Pakke på 110w mer enn vanli?

ikke vet jeg men skulle gjerne ha kobla til grøftlysa mine jeg også!!

Snarest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis grøftelysa fungerer hvis en trykker på bryteren er det jo koblet opp klart med releet og alt,den kabelen som går fra bryteren til releet er jo bare styrestrøm...så da må du/dere koble styrestrøm fra parklysbryteren til grøftelys bryteren.

Resten fra bryteren til relè-lys er jo der fra før av,så det er ikke noe å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...