Gunnar Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Hvor er det beste jordingspunktet for forsterker bak i en E34 sedan med batteriet under panseret? Er det noe på sidene bak, eller må/bør jeg under baksetet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Jeg har ikke E34 selv, men regner med festene til bagasjelokket er ett bra alternativ, og noe av det beste er festene til selene under baksetet... det er godt skjult og bra jorda, for sikkerhets skyld, skrap av litt lakk hvis det er det under bolten for bedre kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Syns å huske at det er et meget egnet punkt under baksetene da det er laget for å stå et batteri der på større modeller .... Da bruker vel batteriet et jordingspunkt der ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Kan også være greit å borre ett hull i ramme konstruksjonen som er bak dekslene på sidene i koffertrommet. Da er det bare å slenge i en bolt og mutter så har du ett bra jordingspungt. Og seff pusse vekk lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Hvis jeg ikke husker feil, så brukte jeg den ene bolten på støtdemperfestet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Er å anbefale å sjekke jordingspunkter med voltmeter og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2005 Dere var litt for sent ute. Så lenge har jeg ikke tid til å vente! Kanskje litt ambisiøst å håpe på svar i løpet av få minutter. Men fant ut at festet til sikkerhetsselen måtte være bra. Pussa av lakk og pussa alle anleggsflatene. Virker som det funker bra. Skal noen gjøre det samme senere så husk å få tak i SVÆR kabelsko. Bolten er M8/M10 eller noe slikt. Hadde knapt en millimeter igjen å gå på på min etter jeg hadde borra den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Ja, stemmer att de boltene er ganske store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Jeg har 2*12" å forsterker i min e34 Jeg har jordingskabeln på Minus`n på batteriet! Fungerer supert det! Foresten anlegg tilsalgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Dere var litt for sent ute. Så lenge har jeg ikke tid til å vente! Kanskje litt ambisiøst å håpe på svar i løpet av få minutter. Men fant ut at festet til sikkerhetsselen måtte være bra. Pussa av lakk og pussa alle anleggsflatene. Virker som det funker bra. Skal noen gjøre det samme senere så husk å få tak i SVÆR kabelsko. Bolten er M8/M10 eller noe slikt. Hadde knapt en millimeter igjen å gå på på min etter jeg hadde borra den opp. Her brukt dem selv. 3stk 50mm2 til jording. 1 til batteri, 1 til kondensator og 1 til delingblokka etterkondesator.. Funker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå