NSS Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 ps. Les også: http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article407591.ece og http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article407594.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizle Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Tror vel neppe jeg får noe svar, men jeg skal poste det hvis jeg får det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Helt utrolig. Karen må virkelig ha et indelig HAT for BMW..jeg gir meg over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Som dere sikkert forstår, har jeg sendt dette i en mail til Nettavisens redaksjon! Hvilken adresse sendte du til? Flere kan sende til den samme, så kanskje de reagerer. Er enig i at det virker som en useriøs og unødvendig fordomsfull artikkel. Han må jo bare kjøre Passat selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Vi kan sende det til journalistenes felles forbund eller hva det heter. Så kommer de kanskje med beklagelse, slik som de gjør en gang i blandt på TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizle Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Som dere sikkert forstår, har jeg sendt dette i en mail til Nettavisens redaksjon! Hvilken adresse sendte du til? Flere kan sende til den samme, så kanskje de reagerer. Er enig i at det virker som en useriøs og unødvendig fordomsfull artikkel. Han må jo bare kjøre Passat selv. jon.kolberg@tv2.no nettredaktor@nettavisen.no pal.nisja@tv2.no geir.selvik@tv2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå