Gå til innhold

jeg selger en god venn! e36 cabriolet ENDRINGER! BILDER!

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

bilen er iallefall diskret stylet, og ser veldig clean ut! og lyden er helt rå, remus anlegget funker! men prisen kan jeg gjøre no med, bare jeg får bud på bilen er det opp til meg om jeg selger eller ikke vet dere! :) virker som mange synes bilen er bra og også flere som har sett den som mener at jeg ikke bør selge... men når man kjøper seg m3 er det fornuftig! hehe...

• 1 month later...
Skrevet

les første inlegg igjen, noen små forandringer, og bud mottas fortsatt, da jeg hadde to kjøpere på den, den ene fikk ikke lån, og den andre fikk ikke lov av far sin og kjøpe så "gammel" bil! :bmw:

Skrevet

jeg fikk ikke lov av faren min fordi det var faktisk enkelte ting der som ikke stemte i forhold til prisen du ville ha... nå går jeg heller for en 2000 e46 til samma prisen, til 77,000 km.... Kanskje ikke like mange hester, men den er 100% både teknisk sett og visuelt... Må du ikke drite meg ut her da :P

Skrevet

jeg hadde satt pris på å få vite hva som ikke stemte med prisen, så kan jeg ordne det vet du, jeg selger bilen med garanti på at alt er som det skal! ... prøver ikke å drite deg ut, jeg bare sier grunnen til at bilen er ute for salg en gang til jeg...

det er ikke dumt å kjøpe en e46, men da blir det 4 dører,ikke cab, ikke sekser, og ikke samme optiske godsaker hvis du skal kunne lande på 145 lapper da... :)

Skrevet

Bilen ser strøken ut.

Man bør nok se bilen innen man uttaler seg.

Kjøpte min peg rally før en høy pris, men fann ikke mer velholdt eksemplar, så vil man ha det lille ekstra så må man nok betale før det.

Lykke til med salg av din bil.

Skrevet

Jeg tror du bør være litt tolmodig. Skal du ha bra pris på en bil så må du vente en stund. Og det kommer sikkert en kjøper en dag som gir det du forlanger.

Er dumt av folk her å diskutere prisen folk vil ha på BMW'ene sine. Er bare en fordel for oss som har BMW at prisene holder seg høyest mulig slik at vi for en bra pris når vi selger bilen våres.

Skrevet

hehe... jeg prøver å være tolmodig, men jeg må selge den snart, jeg betaler lån på både m3'n og denne den første hver mnd, og i tillegg betaler jeg forsikring på begge bila, dette blir dyrt i lengden, så den må vekk! håper bare det er noen som vil ha en cab, bilen er serdeles bra ihvertfall! :D

Skrevet

En vennine av meg betalte 135k for en rød cab som hun kjøpte for et par måneder siden. Dette synes ihvertfall jeg var altfor mye, siden den var taksert til 100k og at den har diverse små feil rundt om. Den var gått ca. 150000km.. Den er veldig lett å kjenne igjen i hvertfall, for den har en utrolig stygg vinge (supra aktig) bakpå.. :?:P Moldenserne innpå her har sikkert sett den på Molde..? Den gikk i hvertfall der en liten stund i vår.. :)

Jeg glemte visst å si at d var en -94 320 E36 da.. :P

Skrevet

javel, jeg skal ikke uttale meg om bilen til veninna di, men det hørtes ut som at den var i dårlig stand ut i fra prisen! denne MÅ sees før man sier noe om prisen, denne er garantert verdt penga, jeg hadde aldri solgt den hvis ikke jeg hadde kjøpt m3'n! :bmw:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...