K Landre Skrevet August 2, 2005 Skrevet August 2, 2005 Jeg tror nok ikke d var den samme bilen da. Den bilen jeg mener har nok aldri vært annonsert til salgs, og den ble solgt av en privat person til en privat versjon da.. Denne ble vel importert i 2002 eller 2003, hvis jeg ikke husker helt fel da..? Og de som solgte bilen i Tyskland påsto d at senking, styling, felger osv. skulle være godkjent i vognkort, men når bilen kom til Norge var d ingenting av d som var godkjent.. Og det er ikke meningen fra min side heller altså å ødelegge salgsannonsen din. Litt OT: Mitt innlegg nr. 100..
M3cabriolet Skrevet August 2, 2005 Forfatter Skrevet August 2, 2005 igjen: de som mener at jeg krever mye, kan ta turen og se på bilen så får vi se om de har samme mening enda! og uansett kan folk komme med bud, er ingen grense på det.
M3cabriolet Skrevet August 3, 2005 Forfatter Skrevet August 3, 2005 folkens: dette er en nydelig bil i topp stand, som har det utseendet som folk her inne maser om at helt "riktig" på e36, med 40/60 senking, m3 optikk, shnitzerlookfelger, diskret rieger bakfanger for å få den under eksosen, og strøken lakk. det finnes ingen garasjemekk-løsninger, eller overdreven styling på denne. hvorfor er det så liten interesse? er det noen som har synspunkter?
Custom Edition Skrevet August 3, 2005 Skrevet August 3, 2005 er vel markedet nå vil jeg tro..de fleste har ordna seg cab for sommeren.. hadde jeg i det heletatt skulle vurdert måtte det vært hardtop. Men ta en drøss med bilder og legg ut her for det er det lite av ser ut som en nyyyydelig bil hvertfall på det ene bildet som er her
M3cabriolet Skrevet August 3, 2005 Forfatter Skrevet August 3, 2005 ja, det ser visst ut som at jeg må legge inn bilder, men først må jeg finne ut hvordan... synes det er vanskelig å skjønne dette på www.bimmers.no i forhold til andre sider... hardtop i bilens farge kan medfølge mot 10000 i tillegg!
M3cabriolet Skrevet August 3, 2005 Forfatter Skrevet August 3, 2005 da har jeg lagt til et par bilder... vet ikke om det hjelper, for så lenge den står med taket oppe, og på de hjula der, og da i tillegg er møkkete er kanskje ikke inntrykket så bra som det skulle vært... men, si meninga deres da!
M3cabriolet Skrevet August 4, 2005 Forfatter Skrevet August 4, 2005 ved rask avgjørelse kan bilen gå for 140 uten hardtop, og 150 med...
andreasr Skrevet August 5, 2005 Skrevet August 5, 2005 huff da m3... det her ser dystert ut, så leit da! Håper bildene du la ut hjelper litt da.. Lykke til videre med bilsalget
M3cabriolet Skrevet August 5, 2005 Forfatter Skrevet August 5, 2005 takk for det, regner med at det finnes en kjøper der ute som er på utkikk etter akkurat en sånn bil, og som har tenkt å passe på den i mange år fremover! problemet er at jeg må finne den personen NÅ!!!
M3cabriolet Skrevet August 12, 2005 Forfatter Skrevet August 12, 2005 hehe... hva mener du er bra pris da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå