Psyfoon Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Vet ikke om det har vært tatt opp før her, men var og så Mr & Mrs Smith på kino ikveld. Til min store glede inkluderte filmen en liten biljakt med 3 stk. pansret E39 M5 som jaget en chrysler voyager. Herlig lyd i BMW'ene, når de filmet inni chrysleren hørte du fortsatt M5'ene Det triste var at M5'ene ble temmelig totalvrak da.. (sorry hvis jeg røpte for mye nå.. men det sier seg selv). Filmen i seg selv var helt grei. Ikke noe nytt, men tildels underholdene og litt moro Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 M5 med sekser? Var sekser i den ene som ble vraket hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 foreslår dere holder kjeft om mer av handlingen her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Har nettopp vert å sett den nå, å bilene hadde 4 eksosstusser bak, men ikke M5 front, å ja motoren så litt liten ut. Bra film, med en deilig dame Frøken Jolie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2005 Da hadde de vel ikke råd til å vrake M5'er da Om det var sekser i alle som ble brukt er vel også godt mulig.. Minnet mye om sekser-sus ja. Men det så nå iallfall ut til å gå utrolig godt! Studerte ikke bilene så nøye så jeg gikk ut ifra at det var M5 pga. de 4 enderørene. Hva er forresten den største 6'eren som er levert originalt i E39?? 528i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Da hadde de vel ikke råd til å vrake M5'er da Om det var sekser i alle som ble brukt er vel også godt mulig.. Minnet mye om sekser-sus ja. Men det så nå iallfall ut til å gå utrolig godt! Studerte ikke bilene så nøye så jeg gikk ut ifra at det var M5 pga. de 4 enderørene. Hva er forresten den største 6'eren som er levert originalt i E39?? 528i? Alpina har levert en 3,2l sekser i E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 En meget godkjent film, med godkjente biler. hehe. jolie er et stk pen dame. Men, som nevnt i VG, spiller for mye på Tombraider-karakteren. Brad Pitt er ganske genial i denne filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Har kun sett et par snutter av den filmen, og ut fra det og dømme så skal den være knallbra Må prøve å få sett den, en BMW biljakt kan man ikke være for usett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Denne filmen skal jeg se.. Gleder meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 må stikke innom kinoen jeg også tror jeg, hvis det er bmw med i bildet da MÅ JEG DRA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 tenkte litt på det samme, hørte jo at det var sekser når jeg så filmen, så m5 er det ikke, var vel en stor sekser, 530 eller 535 som er sekser? meget fin lyd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 535 har 8er..530 e39 har 6er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 535 har 8er..530 e39 har 6er.. 530i har vel også V8'er..... Det var det jeg trodde iallefall.... Men når du sier det så blir jeg litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Jeg tror faktisk at 530'n har sekser. Men i 730'n er det vel 8'r. Ihvertfall i de gamle, så tok vel 728'n over der. Hmm, ble visst i tvil allikevel jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Hva er det dere babler om? 3,0 og 8 sylindre??? Alt under 4.0 er vel 6 og 4 sylindrer mens f.eks 540,740 er åtte sylindre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå