Gå til innhold

Gøteborg Tur

///M
 Share

Anbefalte innlegg

På torsdag var jeg sammen med noen venner, det var på morgentid, hadde fri alle sammen, så vi planlegger å dra på langtur, vi kjørte til Svinesund, tok en shoppingtur der, og når vi ikke hadde mer å gjøre der kjører vi helt uplanlagt til Gøteborg, jeg har aldri kjørt lengre enn strømstad, så dette skulle bli moro, det ble kult med lange svære rette veier, ganske breie veier bortover til Gøteborg, dette var første gang jeg var i gøteborg, fy faen for en fin by, og sååååå mange pene damer der, men faen meg det jeg så ingen biler enn SAAB VOLVO, ble ganske iritert, og bare svenske skilter overalt, følte meg ikke hjemme, hehe, plustelig ser jeg en svær berg og dalbane og ser en skilt der det står Liseberg (jeg visste ikke at Liseberg lå i gøteborg jeg visste at det var i sverige et eller annet sted) :oops: så vi bestemmer oss for å dra til liseberg, men vi måtte parkere bilen et eller annet sted, så vi fant en like ved porten til liseberg, skulle betale for parkeringen, maskinen tok ikke norske penger, plustelig ser jeg en Bmw 5serie stasjonvogn E61 og blir skikkelig glad, fordi jeg hadde ikke sett en på flere timer, så jeg går bort til han og spør om han kunne veksle norske med svenske, men han hadde ikke nok, så sa han bare vent her og vi fikser dette, jeg sier okey, venter der 5min og han kommer og kjøpte en parkeringsbillett til seg selv og meg og jeg tenkte kult, vi ble godt mottatt med engang inni landet, så jeg spurte han om røyker han sa ja og jeg ga han en hel 25Pakning, han ble glad og gikk, så gikk vi inni Liseberg og koste oss noe jævlig, ble litt annerledes med masse hvite og vi 4svarte, hehe, alle drev og glante på oss, men så ble jeg kjent med en svensk pojke også da, damnn hu var dritsøt, hun viste oss rundt her og der og jeg tok noen karuseller med ho.

Så kjører vi hjemover 22tiden fra gøteborg, møtte mange lastebiler på vei tilbake, men dem bare gikk til siden og lot meg kjøre forbi, og den ene gangen går en lastebil til siden for at jeg skal kjøre forbi, når jeg holder på kjøre forbi kommer han tilbake inn igjen, jeg ble iritert tenkte hva faen var det, han begynner å bremse ned og ga meg noen varsel signaler med bremsene og varseltrekantene, så jeg stoppa helt opp med han, og noen meter unna lastebilen var det en flokk med elger som hoppa og spretta over veien og inni skauen, en stor TAKK TIL DEN PERSONEN og ALL RESPEKT TIL LASTEBILSJÅFØRER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ups, trodde pojke var jente.... :oops::oops:

He he he, stussa litt på den jeg også! 8)

Hørtes ut som en fet tur da!

Hehe, tatt samme feilen selv, men da jeg sa hei pojke til ei skikkelig fin svensk blondine snudde hun ryggen til meg ass.. (var ganske full og viste egntlig ikke hva jeg sa :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ups, trodde pojke var jente.... :oops::oops:

He he he, stussa litt på den jeg også! 8)

Hørtes ut som en fet tur da!

Hehe, tatt samme feilen selv, men da jeg sa hei pojke til ei skikkelig fin svensk blondine snudde hun ryggen til meg ass.. (var ganske full og viste egntlig ikke hva jeg sa :P)

Ha ha ha! Kult! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...