Gå til innhold

Banekjøring


bimmerdude
 Share

Anbefalte innlegg

Var på Rudskogen i dag. Var bare tilskuer desverre.

Med en gang jeg kom dit ble jeg rimelig sjokkert. Hadde aldri i verden trodd jeg skulle se så rå kjøring. Var noe inn i granskauen sinnsykt hvordan de kjørte. Så sinnsykt fort og vilt at det var utrolig. Var veldig gøy å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dritgøy og leke seg der :) skal nedover 8.juli med ett par skyline`r og en RX-7 og herje som faen! sponsa dekk så da skal det brukes opp for og si det Mildt! :P

tviler på at jeg har ny bil ferdig til da så da blir det 5-600 sinte japsehester som skal brukes opp der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Rudskogen i dag. Var bare tilskuer desverre.

Med en gang jeg kom dit ble jeg rimelig sjokkert. Hadde aldri i verden trodd jeg skulle se så rå kjøring. Var noe inn i granskauen sinnsykt hvordan de kjørte. Så sinnsykt fort og vilt at det var utrolig. Var veldig gøy å se på.

Jeg var der også,men jeg kjørte :twisted: Hvorfor kjørte ikke du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Rudskogen i dag. Var bare tilskuer desverre.

Med en gang jeg kom dit ble jeg rimelig sjokkert. Hadde aldri i verden trodd jeg skulle se så rå kjøring. Var noe inn i granskauen sinnsykt hvordan de kjørte. Så sinnsykt fort og vilt at det var utrolig. Var veldig gøy å se på.

Jeg var der også,men jeg kjørte :twisted: Hvorfor kjørte ikke du?

Pengelens...

Men skal prøve å få kjørt litt på bane i løpet av sommeren.

Var du der på Lørdag eller Søndag eller begge dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bimmerdude var nok for opptatt med å reklamere for Biltema og forhjulstrekte Forder og Toyotaer til å kjøre selv... ;)

Fordi om jeg ikke er helt hjernevaska på ett bilmerke og kan innrømme at andre bilmerker kan være mer praktiske og ikke slenger dritt om stedet som selger billigst verktøy fordi jeg ikke kan bruke det så vil ikke det si at jeg reklamerer om det! Liker bare ikke ufortjent drittkasting mot det stedet som gjør at jeg kan drive å skru på biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Rudskogen i dag. Var bare tilskuer desverre.

Med en gang jeg kom dit ble jeg rimelig sjokkert. Hadde aldri i verden trodd jeg skulle se så rå kjøring. Var noe inn i granskauen sinnsykt hvordan de kjørte. Så sinnsykt fort og vilt at det var utrolig. Var veldig gøy å se på.

Jeg var der også,men jeg kjørte :twisted: Hvorfor kjørte ikke du?

Pengelens...

Men skal prøve å få kjørt litt på bane i løpet av sommeren.

Var du der på Lørdag eller Søndag eller begge dagene?

Jeg var der bare lørdag.Ja du må få kjørt litt på bane,er jo et nytt treff på Vålerbanen i september :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der bare lørdag.Ja du må få kjørt litt på bane,er jo et nytt treff på Vålerbanen i september :wink:

Har planer om å dra dit ja. Er det den som er oppe ved Flisa? Tar en tur på Gatebil også tror jeg. Skal du dit?

Lyver det bildet ditt litt om fargen på bilen din? Mener jeg så en mørke blå 328 coupe. Står det 328i bak på din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der bare lørdag.Ja du må få kjørt litt på bane,er jo et nytt treff på Vålerbanen i september :wink:

Har planer om å dra dit ja. Er det den som er oppe ved Flisa? Tar en tur på Gatebil også tror jeg. Skal du dit?

Lyver det bildet ditt litt om fargen på bilen din? Mener jeg så en mørke blå 328 coupe. Står det 328i bak på din?

Tja,det er på Våler ved Flisa/Braskreidfoss,heter Norsk Trafikksenter.

Jeg skal sikkert på BMW-treffet ja,men ikke gatabil tror jeg.

Min 328 er sort og har ikke noe emblem bak.Kjørte forøvrig ikke med de felgene på bildet,men noen andre M3 E36-felger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...