Gå til innhold

Lite spørsmål ang M20


Xsess
 Share

Anbefalte innlegg

var ute og sjekaa motorene mine. (den i bilen, og den i carporten. motorene skal være b23, men begge har 731 topp. nå har begge motorene ukjent bakgrunn, men du skriver at 731 toppen kun kom på b25?

ot:har du vært mye her inne pedi? eller er det bare meg som har lagt merke til deg kun på superstreet?? (hilsen E30rik)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute og sjekaa motorene mine. (den i bilen, og den i carporten. motorene skal være b23, men begge har 731 topp. nå har begge motorene ukjent bakgrunn, men du skriver at 731 toppen kun kom på b25?

ot:har du vært mye her inne pedi? eller er det bare meg som har lagt merke til deg kun på superstreet?? (hilsen E30rik)

Har vært endel innom her og (som med ganske mange andre forum rundt om i Norge/Verden), men det er helst på Superstreet det blir sånn "tjatting"..

men Topic: Topp på BMW:

Ehh liten trykkfeil her. 731-toppen er etterfølgeren til 200-toppen :oops: , det er den "minste" 325i-toppen eg ikkje huske nr på (lure på om d var 753 ??).

Som basis på innlegget mitt skrev jeg jo at det var et forenklet innlegg.

Og grunnen til dette er at det er ganske mange forandringer på montering av topper og kammer opp gjennom årene på de forskjellige modellene, selv om dette ikke viser igjen på ETKen. Det er også forskjeller på hvor bilen er levert ny etc... Feks i statene kom ikke 885-toppen montert i BMW før i 1988 (og lurer jaggu meg på om det også gjelder England faktisk.) Norge og Sverige har mye likt.

Her blir mange lurt pga nummerforandring i ETK (ikke at det har noe å si selvsagt..)

Har sett ganske mye rart på M20-motorene gjennom årene, da jeg har jobbet med M20-motorer fra England, Tyskland, USA, Sveits, Belgia, Danmark og Norge/Sverige selvsagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...