jonr Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Noe av det sykeste jeg har sett hehe... men herregud for et kult påfunn hehe... Tror det er en etterlikning av Britney Spears-hamburger reklamen... Britney? Er d ikke Paris Hilton som er i den reklamen da? Det kan nok stemme ja hehe... tok feil kanskje derfor det er den paris sangen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Noe av det sykeste jeg har sett hehe... men herregud for et kult påfunn hehe... Tror det er en etterlikning av Britney Spears-hamburger reklamen... Britney? Er d ikke Paris Hilton som er i den reklamen da? Det kan nok stemme ja hehe... tok feil kanskje derfor det er den paris sangen hehe Ikke umulig det hehe... blinkset litt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 så faktisk 2sek av klippen og gikk ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 man trengte ikke og se mere enn 2 sekunder... selv det var pain! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.. Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2005 Glad det er så mange som liker min humor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 he heheheeee... kvalmt ja, men jaggu måtte jeg le oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Juli 2, 2005 Share Skrevet Juli 2, 2005 Han dundra der hadde ikke fått stå ved siden av min bil engang hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå