Rage-A Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Som topic sier: post dem her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Jeg la ut noen få her. Orker ikke uploade fler Forøvrig mye morsomt å se, men min egen banekjøring ble en kort affære. Tips, sørg for at bremsene er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2005 Jeg la ut noen få her. Orker ikke uploade fler Forøvrig mye morsomt å se, men min egen banekjøring ble en kort affære. Tips, sørg for at bremsene er i orden Hehe, okey Etterlyset litt bilder av min også. Hadde vært morsomt å sett! E36 Coupe, Calypsorot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Tittet igjennom, men ingen på banen dessverre. Ikke så veldig spennende akkurat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2005 Hehe. Ikke veldig. Tenkte kanskje hvis du hadde fått tatt noe av meg utpå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Kjørte du på frikjøringa? Så deg utpå på familiekjøring (eller kø-trening om du vil), men da hadde jeg ikke kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2005 Kjørte du på frikjøringa? Så deg utpå på familiekjøring (eller kø-trening om du vil), men da hadde jeg ikke kameraet Gjorde ikke det Tok det litt med "ro", da dette var første gang jeg var utpå banen. Køkjøringen ja, off... Ble bra på kjøring nr2 though, men altformye biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Faen meg kjipt at jeg ikke hadde mulighet til å dra ditt i helgen ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 He he ,takker, der var jo til og med min også, to bilder, samme bilde men jeg blir ikke lei for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 dette er nok det morsomste bilde som er der syntes jeg værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg la ut noen få bilder her. Jeg storkoste meg for det meste, og hadde derfor ikke alt for mye fokus på å ta bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg òg koste meg virkelig!!! Tok ikke et eneste bilde jeg... Heldigvis hadde jeg en kamerat som var "pit-crew" for meg Han både filmet og tok bilder:) Gaute! Ser forresten at du har fått med deg bilde av mitt "noe" slitte venstre framdekk... De var nye når jeg satt dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Noen som så Warsteiner M3'n på Rudskogen da? Så at den ikke var hjemme på Åndalsnes i helgen.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Får slenge in på noen bilder jeg også da... Syns dette var så bra, 4 M3`er stoppet av onkel politi!! hehe.. På vei hjem stoppet vi i Notodden for litt brus og div. Da gikk d 2min så var bensinstasjonen full av lokale rånere.. Det var litt kult og stille opp med 5 M3`er på rekke da. (selv om den ene var en E36 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Gaute! Ser forresten at du har fått med deg bilde av mitt "noe" slitte venstre framdekk... De var nye når jeg satt dem på Stemmer det. Jeg tok også et par bilder av deg mens du skrudde fast hjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå