Gå til innhold

endelig bilder av bilen min. kom med kommentarer gjerne :)

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja den er litt høy. står i en bakke og så hjelper lite for fronten og.. blir jo enda litt høyere.

den er ikke senket for da kommer jeg ikke opp på løfte bukken i garasjen. så.. :( men har lyst, men det må gå foran at jeg skal komme meg fram også. hehe

justertbart senkesett er i tankene men spare penger først hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den er litt høy. står i en bakke og så hjelper lite for fronten og.. blir jo enda litt høyere.

den er ikke senket for da kommer jeg ikke opp på løfte bukken i garasjen. så.. :( men har lyst, men det må gå foran at jeg skal komme meg fram også. hehe

justertbart senkesett er i tankene men spare penger først hehe

Får den ikke opp på løftebukken hvis bilen er senket? Hvor er kreativiteten? :shock: Har fått svært senka bmw'er opp på både firsøyler og tosøyler uten problem. Treplanker og en til å dirigere er tingen :!::D

EDIT: Nydelig bil forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil, i riktig farge :)

Men er ikke helt begeistra for de "cupwingsa" på fronten. Ødelegger mye av looken.

Og om du kan, senk bilen litt, hjelper stort på utseende. Felgene var helt kurrante :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin bil men senk sier jeg bare :) og skal ikke være noe problem og komme seg opp på noen bukk da.. jeg kommer meg ikke over en liten fortauskant med fronten min men klarer og lirke meg opp på en bukk med litt hjelp av ett par plankebiter etc i starten :)

vær kreativ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...