SteffenK Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Bremseklossene mine bak er utslitt.. Jeg har ett par liggende som er litt brukt bare, men de stod framme på bilen før. Har det noe å si om jeg bruker dem bake nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 det er jo ikke sikkert at de passer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 de passer garantert ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizle Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Koster bare en 5 - 600,- for nye klosser. Det er faktisk det viktigste på bilen, så ikke spar på kronene her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2005 Hm, ok :/ Er det helt forskjellige klosser fremme og bake altså? Hva er forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Du ser enkelt forskjellen når du tar av de gamle. Skru av kaliperen og tving ut klossene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2005 Ja jeg har bytta dem før. Kan bare ikke huske at jeg så noe særlig til forskjell da! Men uansett, takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 klossene framme er somregel større en klossene bake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Passar garantert ikkje, og kva er vits med å sette på brukte deleer når nye ikkje kostar meir en det bremseklossar gjer....jobben vert den same. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2005 Altså, klossene er helt slitt nå, det hyler når jeg bremser. Og jeg har ikke anledning til å kjøpe nye før ut i neste uke, så jeg lurte på om jeg kunne bruke de jeg har bare til jeg får nye. Men jeg har fått svar på det jeg lurte på nå, så du trenger ikke å være så kritisk ovex! ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå