NSS Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Gratulerer! \:D/ Håper han kjører BMW når han blir stor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Gratulerer så mye Det har blitt så mange BMW-unger i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Gratulerer så masse!!!! Du får sørge for å lære han opp skikkelig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 gratulere kjempemasse! blir arti når de der vokser til litt. mye action da vil jeg tro hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.. Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Gratulerer så meget. Og vi for håpe at du ennå har råd til bmw. Vet om mer en 2 personer som måtte ofre drømmen sin pga hus og unger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Gratulerer så masse \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Gratulerer så meget, alltid kult med små babyer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2005 Tusen takk alle sammen! Kosli med så mange gratulasjoner Joa de skal nok få skikkelig opplæring begge 2, vær dere trygg på d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2005 Gratulerer så meget. Og vi for håpe at du ennå har råd til bmw. Vet om mer en 2 personer som måtte ofre drømmen sin pga hus og unger. Hehe, ja jeg har måtte ofra en del allerede. Men synes jeg prioriterer riktig akkurat nå for tida da, for nå holder jeg på å bygge meg "hus" til min fremtidige Bmw. (ja garasje ja ) Kan ikke kjøpe meg gobil' før jeg sørger for at'n får skikkelig tak over hue! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 ....Gratulere! Dette er feitaren enn ein BMW....ikkje vanskeleg å prioritera ungar framfor bil....det veit dei fleste som har nokon småe hjerteknusarar. ...men ein må ikkje bli einspora, derfor er det framleis plass til bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2005 Det har du helt rett i, men akkurat i de første månedene krever både de og mora en hel del ekstra av de som er fedre også. Da er det om å gjør å prøve å drømme seg litt vekk, og glede seg til det blir mer tid til overs Eldstemann har hvertfall kommet inn på riktig spor, selv om han ikke har full kontroll på alle bilmerker ennå. Men Bmw kan han, bare ved å se Bmw merket. Det er gode greier. Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå