boost Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 den forje radiatoren lek.. fant lissom ikj heilt hvor hen men.. har byttet til ein som er nyare.. å eg veit funker. noen som har noen super tips? eg har so å si prøvd alt.. vifta på full peis inni, opna lufte skruen max. stå i helling på bilen. det kommer varme no inni bilen . å den holder seg stablit på 90*C men om eg har kjørt litt den litt so kjem det utigjen expansjonstanken lokket.. å den bygger ikkje opp trykk.. eg har kjørt lenge med den det blir lissom ikkje trykk i slangane.. har stått sikkert tilsaman 5 tima å lufta no.. brukt 1000`vis av krone på kjølevæska:( er på ein 325 e-36. so om noen kan komme med flere tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 dette hadde jeg et seriøst problem med på min gamle E36 320 assa prøvde mye rart men endte vel opp med til slutt at jeg lot bilen dure og gå på tomgang,lufteskruen av self og varmeapparatet på full faen og fylte og fylte i ekspasjonstanken leeeeeenge..så jeg var 100% sikker på at det ikke hang igjen noen luftlommer inni systemet. Holdt vel på noen timer til det kom Kun rennende vann uten bobler..skrudde da på lufteskruen mens motoren gikk å så ekspasjonstanken... kjørte meg en lang tur etterpå for og sjekke å etter det var den fin. blir det ikke bedre så stikk innom et bmw-verksted og få de til og lufte den.. de har nok luftet X-antall bmw`er før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2005 okey.. skal gjere eit siste forsøk i dag... ellers setter eg den inn.. blir fan so forbanna:) men det kan ikkje væra toppakkingen da? at det kommer utigjen eksos so det blir so jævla trykk at den spruter utigjen?= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 det Kan være toppakninga ja..en kompis slet med luftinga av en E39..der fant vi til slutt ut at det var toppakninga.. er et Jævlig iriiterende problem på bmw det der med luftinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2005 det Kan være toppakninga ja..en kompis slet med luftinga av en E39..der fant vi til slutt ut at det var toppakninga.. er et Jævlig iriiterende problem på bmw det der med luftinga da blir det ny motor:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 hehe..såpass ja flesk nedi en M3-motor da når du først er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2005 hehe..såpass ja flesk nedi en M3-motor da når du først er i gang jepp det blir det da.. ikkje noe bønn:) er einast koster flesk med å godkjenne det hehe.. pga min e importert i 02 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 hehe..trenger ikke godkjenne Ingen som trenger se under panseret lell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2005 hehe..trenger ikke godkjenne Ingen som trenger se under panseret lell hehe kun på eu-kontroll:) da kan du slite litt men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizle Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Fyll opp kjølesystemet med væske. Skru på alle lokket på ekspansjonstanken. Starte og la gå på tomgang til varm motor. Full varme på varmeapparatet i kupèen. Stopp motoren og vent til den er HELT kald. Åpne lokk på ekspansjonstank og fyll opp igjen med kjøleveske. Skru på igjen lokket. Starte og la gå på tomgang til varm motor. Full varme på varmeapparatet i kupèen.Stopp motoren og vent til den er HELT kald. Åpne lokk på ekspansjonstank og fyll opp igjen med kjøleveske. Skru på igjen lokket. Starte og la gå på tomgang til varm motor. Full varme på varmeapparatet i kupèen.Stopp motoren og vent til den er HELT kald. Åpne lokk på ekspansjonstank og fyll opp igjen med kjøleveske Nå er systemet fri for luft. Enkleste og mest tidkrevende versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå