jcvold Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 ønsker å kjøpe E-36 M3 felger, de der det står "motorsport på.de må helst værevære 17". og fint om du tar E-46 M3 felger i innbytte. slik ser de ut: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php bilder av mine e-46 felger er i galleriet mitt.klikk på linken under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 de felgene merket "motorsport", er det de som kommer org på m3 gt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2005 ja,tror det.tror de heter m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 har 3 stk du kunne fått billig, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2005 har 3 stk du kunne fått billig, det er 1 for lite... hvor billig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Hei! Er ute etter M3 felger, primert 18", men 17" også ok. Hvis de er hele og pene, kan du jo vurdere å selge.. Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2005 Hei!Er ute etter M3 felger, primert 18", men 17" også ok. Hvis de er hele og pene, kan du jo vurdere å selge.. Trond ute etter sånne e-46 M3 felger som jeg har? er ikke helt strøkne men... forrige eier har hvert borti fortauskanten. sett på bilda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Det er den typen ja. Vanskelig å se av bildene hvor store skader det er.. Er dette 17"? Type dekk, slitasje osv. om du skulle være int. i et salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 har 3 stk du kunne fått billig, det er 1 for lite... hvor billig da? ja er 1 for lite desverre, er en luring (han jeg kjøpte de av tror jeg) som tydligvis har fått skada den så det er sprekk i felgen, den er altså lekk, er mulig det går å sveise den det vet jeg ikke, orka ikke styre mer med de så jeg kjøpte nye 18" i steden, men de andre er tette å relativt fine, kan jo ta bilde av de hvis du vil se, står bare her å tar opp plass så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2005 ok,ta bilde du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2005 Det er den typen ja. Vanskelig å se av bildene hvor store skader det er.. Er dette 17"? Type dekk, slitasje osv. om du skulle være int. i et salg. er relativt små "skader". er sportiva dekk, 215/45/17 nye i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå