Aguilera Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Noen av dere Rogalendinger her inne som skal på Veibil i helga? Har faktisk tatt meg fri fra jobb for å komme Noen som vet ka kl ting begynner?Evnt. har et program for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Burde nesten få til en tur bortom, men får besøk av Kate fra torsdag til søndag, så jeg må se om biltreffet med fullstendig dustete navn får plass i planene. Må sørge for mye kvalitetstid sammen nå etter to laange uker fra hverandre.. Egentlig burde jeg jo fått laget til loddbok og solgt lodd, men tror det blir for mye å be henne om å henge ut med meg i to dager på biltreff når hun kommer hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 biltreffet med fullstendig dustete navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Vi i BMWCCN Rogaland skal ha en slags "stand" der ute. Selv har jeg ikke alt for mye fritid for tiden, og derfor blir det bare noen korte visitter innimellom. Håper allikevel å få med meg mest mulig Tror forøvrig man finner det meste av informasjon på www.veibil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Plutselig har jeg fått litt mer fritid...... Gjett hva jeg skal gjøre i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Gjett hva jeg skal gjøre i helgen Hmmm, spise kebab og slappe av på sofaen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Kjøre rundt og rundt og rundt og rundt og rundt og rundt og rundt og ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Tar nok turen nedom, på lørdag ettermiddag, etter MotoGP på eurosport er slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2005 Hmm, tok meg en titt på programmet, såg bra ut det ja Noen som skal ver med på after car`ing party?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CooperS Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Daniel lurte på om eg ville vær med å hjelpa til med banekjøringå, så der blir vel eg veranes på lørdag og søndag(?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Hmm, tok meg en titt på programmet, såg bra ut det ja Noen som skal ver med på after car`ing party?? Hvis ikke pollenet tar helt knekken på meg, kan det nok hende at jeg kommer til å finnes der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå