Gå til innhold

Luftfjæring til BMW ??

Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har linker eller lignende til firma som driver med luftfjæring?

Prøve å få tak i fjørbein foran til E34 med luftfjæring.

Men "alt" kan jo bygges om, så noe info om dette søkes...

Anyone??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kan skaffe til alle nesten.. hørte akk. men husk att d som gjør att du ikke kan senke e34 forand så mye er pga fjørskålene tar i felgen. holder på med dette på en m5 akk. kjøpte justerbart hos os bildeler pga att der er d tynnere fjørbein og fjører forand. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men husk att d som gjør att du ikke kan senke e34 forand så mye er pga fjørskålene tar i felgen.

Fjørskåla har vel fast avstand til felgen uansett ville nå eg tro da. Du bolter jo hjulet/felgen til fjørbeinet.... Ser ikkje heilt for meg hvordan dekket kan få en større camber-forandring enn fjørbeinet ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg monterte nå komplett 60/40 FK-senkesett (med orginale fjørbein) på en 520i/535i som eg bygget om nå i høst, og der gjekk det nå greit.

Og fremdeles så lurer eg litt på dette med camber-forskjell mellom felg og fjørbein... :?: Blir ikke klok på hvordan du skal få til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei noe rart er d. vertfall på m5..

Se der ja... Du skrev jo tidligere og M5... Stemme d..

M5en har jo et annet fjørbein foran enn de andre modellene. Så der kan det være noe ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du ha det?

Fordi jeg har lyst på luftfjøring på E21en min. Da er det lettere å få avstemt høyden på bilen under kjøring, samt at det er litt kult ( JAADDAA - Harry-faktor :wink: Jeg vet...) å kunne senke bilen bra ned når en står på treff.... Har jo planer om å kjøre endel på treff, samt det å kunne justere høyden på bilen for å få rette "stuket" til vanlig, hadde vært greit.

Planen var jo coilover-kit, men leker litt med tanken på luftfjøring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper dette koster 5-10.000, penger jeg hadde spart til E21'en stopper eller ruster...

Bortkasta penger syns jeg, men smaken er som baken. Lykke til.

Hva er det du tipper koster 5-10 lapper?

Skikkelig coilover-kit er 13000 med rabatter, mens luftfjæringskit er 20.000++

Og bilen skal verken stoppe eller ruste da var planen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...