Mirakulix Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Holder i disse dager på med fagprøven i kontorfaget. Er nå inne i min 3. og siste dag. Begynner sånn smått å kunne si meg fornøyd med oppgavene mine. Noen andre som har gått opp i fagprøve, ev hvilket fag? Håper bare jeg klarer 'Bestått meget godt' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Du får ha lykke til!! Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Lykke til ... Skal selv ha om 1 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 kontorfag...hørtes eh..gøy ut Skal ikke opp til fagprøve før om 2 år, men gruer med... Skal opp til fagprøve innen komplettering, brønnservice... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2005 wiii. Fikk vite at jeg bestod med glans Hadde ikke trudd noe annet, men et slag i ansiktet kunne dukket helt uventet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 gratulerer da! skal selv opp til prøva om et halvt år, som elektriker.. hehe... blir mye greier! prøva varer i 20 arbeidsdager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 skal opp om 1,5 år som elektriker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel øigaren Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 gratulerer jeg har svennebrev jeg.. i konditor. hehe.. jaja noen måtte jeg jo bli. lager fine bmw kaker. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 jeg er motormann på femte året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Telekomm, beståt meget godt gratulere til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 gratulerer selv er jeg anleggsmaskinfører tok fagpøven for 3 år siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Jeg må få meg lærlingsplass som elektrikker! Noen som vet om noen steder med ledig plass? Er så lite steder hvor de har ledige plasser for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Gratulerer ja, selv så tok jeg Fagbrev på lette kjøretøy (populært kallet bil..) for snart 10 år siden ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Gratulerer! Jag har selv fagbrev som karosserimaker, og har hatt det i noen år nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå